Alla inlägg den 16 juni 2011

Av amandahermansson - 16 juni 2011 19:16

hej och hallå,

lite kort om dagen, åkte på förmiddagen till ica maxi med mamma och wilma, kändes jätteskumt att åka i den nya bilen och jag fattar fortfarande inte riktigt att den är våran :p 

sen kom vi hem och emma och jag städade lite, vid fem så åkte jag med mormor och morfar till tuna park, vi skulle se om vi hittade en väska till mig som jag ska få när jag fyller ( på söndag ) men vi hittade ingen så jag ska tillbaka i mitten på juli då det har kommit nya väskor ;)

alldeles nyss så möblerade jag om lite i mitt rum, eller jag bytte plats på mutt skrivbord och min korgstol, inte så mycket att kalla möblera om men jag flyttade lite saker :d

halv åtta så ska jag kolla på ett program och sen ska jag ta en smörgås och mysa lite ♥


//amanda

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards