Alla inlägg under september 2011

Av amandahermansson - 9 september 2011 18:59

Glömde ju..


Grattis älskade mamma & pappa på eran bröllopsdag!!

Jag älskar er så mycket och jag är glada att ni alltid finns där! ♥ ♥

 

Av amandahermansson - 9 september 2011 18:33

har precis kommit ut ur duschen och sitter nu här, hade  träning i idag och det hann gå ungefär 20 min på träningen och så fick jag en boll på fingret och nu har jag riktigt ont och kan typ inte röra det.. ;( och så är det en stor knöl/svullnad vid knogen :( inte kul :(

har inte så mycket mer att skriva om och jag orkar inte skriva mer heller, men jag kan bjuda på en bild :)

 

Av amandahermansson - 8 september 2011 19:47

skolan idag gick väldigt fort, kanske för att vi slutade halv två och fick sluta lite tidigare:) efter skolan spelade jag och sen åkte jag iväg med morfar och handlade. Kom hem åt middag, spelade lite fiol och sen så har jag rensat upp lite i min garderob. Hittade mass fina kläder som var för små och en hel del linnen och annat åkte iväg, får se vad som händer med det, om Emma inte vill ha det eller om vi inte ska sälja så tycker jag att några fattiga barn i Afrika eller nåt ska få dom. ♥

 

,

Av amandahermansson - 7 september 2011 19:15

kom hem med ett par skor och en ny resväska, som är större än den resväskan jag har nu ;) Nu ska jag äta lite glass :) och sen måste jag spela lite fiol och sen blir det tv. Imorrn så har jag lite sovmorgon och börjar 9.10


//amanda ♥

Av amandahermansson - 7 september 2011 17:23

tuna park på jakt efter springskor. Får se om det även blir nåt mer :)

 

Av amandahermansson - 6 september 2011 17:17

hejhej, om några minuter så ska jag sticka iväg till bussen som ska ta mig till träningen, eftersom pappa inte kan köra bil för han har opererat axeln och mamma jobbar så blev buss min lösning, eftersom jag inte har lust att cykla :p

kan ju också säga att vårat schema har ändrats lite igen.. fast jag tycker det är mycket bättre nu! Vi slutar halv två på torsdagar :D


jaja, nu måste jag gå ;)

Av amandahermansson - 5 september 2011 17:40

god kväll!

skolan idag gick faktiskt ganska fort, har fått nytt schema nu igen så det är massa saker som är ändrat tex våran sovmorgon till 11.10 som nu är till 9.10, Men det tycker jag är bra för då fick vi sluta tidigare några andra dagar, och det enda som inte var bra var att så många har spellektion då och då missar man lektioner, men jag hoppas att det går att lösa utan att vi får samma sovmorgon som förut :p

nu ska jag kolla facebook och sen kommer Frida och hämtar mig och så ska vi åka på träning :D


//amanda ♥

Av amandahermansson - 4 september 2011 19:43

Måste säga att vi hade himla mysigt igår My!

Vi kollade på två filmer, sen låg vi och pratade i typ en o en halv timma :p vi somnade typ inte förren vid klockan två.. och när vi vaknade trodde vi klockan var jättemycket men den var bara halv nio! :o

Och idag på dagen så åt vi sista Slagsta glassen,

vårat nya motto:


en person är en person, oavsett format!


älskar dej! ♥



//amanda ♥

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards