Alla inlägg under september 2011

Av amandahermansson - 3 september 2011 17:12

Ganska lugn dag idag, hade träningsmatch imorse, spelade ungefär 10 min..  Sen hem, duscha och käka och sen har jag typ inte gjort nånting :d Cyklade till ica och köpte lite godis och nu ska jag käka lite och sen ska jag till My, som jag kommer tillbringa natten med:D ♥


//amanda :)

Av amandahermansson - 2 september 2011 18:35

allra första skolfredagen för mig idag, eftersom jag var ledig förra fredagen ;p och dan var väl helt okej :) förutom att jag typ är sämst på att spela piano!! Men annars var det helt okej. Har sen tränat och käkat kina mat och ikväll väntar mys med familjen ♥

 

Av amandahermansson - 2 september 2011 08:47

det blev inget mer inlägg för mig igår, orkade inte med det. Men ialla fall så slutade vi tre istället för fyra :D och idag så har vi inställd so nu på morgonen så då blev det sovmorgon ;) härligt!

Ikväll så blir det träning för min del och sen lite mys framför tv:n. Imorrn har jag en träningsmatch och ska kanske till barnloppan på parken zoo med mamma och på söndag så blir det slagsta glass med ebba :) och nån gång i helgen så ska jag träffa my också :D


//amanda ♥

Av amandahermansson - 1 september 2011 09:10

Jaha, så var det höst nu då.. själv så tycker jag att hösten är ganska mysig, massa färger på träden och regn och komma hem och mysa inne med en kopp varm choklad eller nåt. Fast hösten är också ganska träkig, med regn och rusk :dIdag hoppas jag iallafall att det inte regnar, men man vet ju aldrig ;)

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Skapa flashcards