Alla inlägg under september 2011

Av amandahermansson - 17 september 2011 08:36

godmorgon, ska alldeles strax åka iväg till troshälla och spela handboll ♥

det är ju pihls cup nu i helgen så det kommer förmodligen inte bli så många fler inlägg. Vi spelade en match igår och slutresultatet blev 12-12.

Så idag siktar vi på vinst! :D

Av amandahermansson - 15 september 2011 18:13

 

skjorta: H&M  jeans: JC 


var på stan en stund idag från det att vi slutade (halv två) tills klockan fyra då jag skulle på utvecklingssamtal i skolan. Köpte bla en julklapp till en kompis, tänker dock inte säga vad det är, för jag vet inte om hon läser min blogg ocxh det skulle ju inte bli så bra om det stog här då :p

finns väl inte så mycket mer att skriva om just nu, förutom att ni måste bli bättre på att läsa  och kommentera!!


//amanda ♥

Av amandahermansson - 14 september 2011 17:51

lissie och jag är bäst på att orientera! :D Vi är såå duktiga! Vi klarade nivå 4 utan problem och vi var först förutom några killar, men jag tror dom hade typ nivå 2 eller 3 :p


nu ska jag gå och baka en kladdkaka så heej då :)

 

Av amandahermansson - 13 september 2011 16:02

har nyss kommit hem från doktorn, och det gick bra :)

först så tyckte han att jag var klen och sen när jag skulle spänna benen så ångrade han sig och tyckte att jag hade riktigt bra lår muskler :doch att jag har haft ont i mina knän berodde på att det är en "tillväxtszon" i knäna och eftersom jag håller på och växer fortfarande så håller dom på att "växa ihop" och det är därför det gör ont. så det kommer att gå över :) fast jag skulle ändå röntga det tyckte han.


Nu ska jag gå och äta och sen ska jag åka tillbaka till skolan.


//amanda

,

Av amandahermansson - 12 september 2011 19:27

eftersom jag fortfarande har ont i mitt finger så hoppade jag över träningen och var där och kollade en liten stund medans pappa var på föräldrarmöte. Imorrn så ska jag till doktorn, whish me good luck..


//amanda ♥

Av amandahermansson - 11 september 2011 19:03

har precis kollat på Trassel, tyckte faktiskt att den var bra ;) och Wilma började gråta :( fast sen blev hon glad :) Hon är så söt ♥

vet inte vad mer jag ska skriva om så jag avslutar med en bild.

 

Av amandahermansson - 10 september 2011 14:52

 

vitt linne med lite volanger från gina, till det har jag ett par mörkblå jeans ;) linnet hade jag även på skolfotot, fast då till ett par mörka shorts :p

nu så sitter jag och äter ett äpple och ska snart hugga in på min chokladkaka :D

Av amandahermansson - 10 september 2011 08:24

snart så ska jag cykla iväg till torshälla för vi (f-97) ska jobba under 98:ornas Pihls Cup  som är nu i helgen, och om en vecka är det våran tur att spela :D Har fortfarande riktigt ont i mitt finger och det är forfarande helt svullet, så jag tänker faktiskt inte skriva mer nu :d


//amanda ♥

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards