Alla inlägg den 16 augusti 2014

Av amandahermansson - 16 augusti 2014 16:29

Häromdagen så beställde vi kläder från Ellos och det här är vad jag klickade hem. Ett par nya svarta byxor och en t-shirt med planer på :)
Förresten, ser ni hur ljust mitt hår har blivit under sommaren? Haha, ser ut som jag har ljusa slingor typ ;)

Av amandahermansson - 16 augusti 2014 10:49

Snart är sommarlovet slut, även för bloggen. Nästa vecka ska jag komma igång med allt. Skola, träning och bloggning. Det här året ska jag verkligen satsa och göra bra ifrån mig på alla punkter. Därför att jag vill och mår bra när allt runt om mig går bra. Man vet ju själv att man mår bättre när det man gör går bra och när man lyckas, än när allt går dåligt. Därför, ska jag ge allt.
Men nu är det fortfarande två dagar kvar på lovet, och de dagarna ska jag ta vara på. Det är också alldeles för få dagar kvar tills en av mina bästa vänner åker iväg ett år till USA, och igår hade vi en "avskedspicknick". Tror faktiskt inte riktigt att jag har fattat att hon ska vara borta så länge :(

Men ikväll åker vi till Hälleforsnäs och tittar på kolhusteaterns musikal, spring awakening.
Och imorgon träffar jag my, och ja, dagen efter det tror jag alla vet vad som händer...

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards