Alla inlägg under mars 2014

Av amandahermansson - 15 mars 2014 16:27

Fast jag egentligen inte behöver en vårjcka så var det vad jag fick med mig hem från lager157, + en blus (såklart). Är helt såld på modellen men framför allt på färgen. Totalt älskar den aprikos/orangea färgen!! Har ju liknande färg på min hlasduk och jag tycker det är så härligt att lysa upp vardagen med ett färgglatt plagg :) 

Har pluggat matte och fysik, men huvudvärken vörjar tränga sig på så resten av plugget får bli senare ikväll eller imorgon. Nu är det full rulle i huset då Wilmas kompis kommit och ska sova här, och imorgon ska vi till mormor och morfar för att fira mormor som fyllde i torsdags. Sen blir det förmodligen ett avslut på helgen med My.<3

Filmen igår var förresten jättebra! Vi tittade på boktjuven, och trots att jag läst boken så rann tårarna på mina kinder...

 

Alldeles fel färg på den första bilden, men den visar detaljerna ganska bra. Färgen stämmer mer överens med den andra bilden. 

Förstår dock inte varför bilderna n´blev så gryniga? 

Av amandahermansson - 15 mars 2014 11:33

Har precis landet på lager 157. I helgen blir det en tjejhelg då pappa är iväg och kör buss/åker båt, så vi passar på när vi är själva ;)

Av amandahermansson - 14 mars 2014 17:07

Snart bio med mina fina tjeje.

Av amandahermansson - 13 mars 2014 22:05

På nischs sida på facebook så hade de lagt ut bilder på mig och skrivit liknande med "här är vår nya modell Amanda, scoutad av Erika..." och så här löd några av kommentarerna. Haha läs den sista, skrattade så himla mycket när jag såg den, hahaha :)

Av amandahermansson - 13 mars 2014 08:48

har fått en liten "thing" att ha stickade tröjor över blusar, hade visst det igår också.. ;)

Av amandahermansson - 12 mars 2014 16:52

Nu har jag kommit hem från stockholm. Träffade modellagenturen Nisch och vi pratade. De var väldigt intresserade av mig redan i höstas, men så blev det ju som bekant Stockholmsgruppen för mig. Nu har det inte gått så bra med Stockholmsgruppen och jag är inte längre kvar på hemsidan. Detta gjorde att jag tog kontakt med Nisch igen och de verkade bli väldigt glada. Så efter nån veckans meljkontakt så bokade vi in ett möte. Vi pratade lite allmänt och så tog vi såklart lite bilder  som de skulle skicka till sina bokare (och som jag tror kommer upp på deras hemsida? är inte säker..) Haha, sen spelade vi även in en kort film där jag sa vad hette mm. Lite awkward ;) 

Det var typ det vi gjorde. De var supertrevliga och verkade verkligen tro på mig, men även på de modeller som de redan har. Som agentur jobbar de väldigt annorlunda jämfört med Stockholmsgruppen och jag tror att deras sätt kommer passa mig väldigt bra! :) 


Deras hemsida hittar ni här.


Av amandahermansson - 11 mars 2014 20:36

Imorgon är det efterlängtade mötet inbokat. Pappa och jag åker upp till Stockholm efter lunch och så får vi se vad som händer. Det verkar ialla fall väldigt positivt just nu! :) 

Kommer ni ihåg modellagenturen Nisch som scoutade mig i höstas? Det är med dem som jag ska ha ett möte :) 

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards