Alla inlägg under mars 2014

Av amandahermansson - 22 mars 2014 17:49

Vaknade med världens huvudvärk som inte försvann förrän vid lunch... Efter det var det dags för match igen, tack och liv en hemmamatch. Gick mycket bättre än igår och vi vann med flera mål.
Ikväll ska jag bara ta det lungt, kanske en film med familjen?

Av amandahermansson - 21 mars 2014 21:49

Japp, ni läste rätt. Klockan åtta en fredag hade vi match i Stockholm och nu har vi bara 45 minuter hem. Som tur var så vann vi :) men jag missade ändå hela let's dance.. ;) haha, inte för att det spelar någon roll egentligen, nu vill jag bara hem och krypa ner i sängen och sova. Det har vart en lång dag med fysikprov hela förmiddagen och sen match nu. På tal om fysikprovet, så talar vi inte mer om det.. Utan vi avrundar inlägget här. Trevlig fredagskväll alla!

Av amandahermansson - 21 mars 2014 07:37

Vill verkligen verkligen inte ha fysikprov idag... :(

Av amandahermansson - 19 mars 2014 20:12

Hade precis en spelning med Galdra och ja, det gick väl hyfsat.. Haha ;) imorgon, torsdag och sista dagen innan fysikprovet på fredag :/

Förresten, idag åt hela klassen kanelbullar i cafeterian. Det var ganska mysigt. Sen spelade vi uno (som vi gör ganska ofta..) och det var också ganska trevligt. Mindre roligt var engelska muntlig diskussion, men det var helt okej det med faktiskt :)

Av amandahermansson - 18 mars 2014 14:56

Slutade tidigt idag och hade ingen spellektion, så jag satte lurarna i öronen med musiken på högsta volym och traskade hemåt. Gick dock inte hela vägen hem utan tog bussen sista vägen.. Ska senare träna crossfit och sen finns det alltid lite plugg att göra när man går natur ;)

Av amandahermansson - 17 mars 2014 21:52

Efter en låång dag med besök på vårdcentralen, skola, träning och extra galdra så har jag äntligen landat hemma i soffan och kan pusta ut ;) haha, men jag har låång sovmorgon imorgon så jag klagar inte :)
Kort och meningslöst inlägg, så nu ska jag återgå till mitt te och krypa ner i soffan.

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards