Alla inlägg den 26 oktober 2014

Av amandahermansson - 26 oktober 2014 19:50

igår var det invigning av fristadstorget och galdra spelade. Det var en utav de största spelningar vi gjort tror jag. Alltså så himla mycket människor!! Alla kanske inte såg eller hörde oss spela, men ändå! Blev sjukt nervös när jag såg hur mycket folk som kommit, men så fort vi börjat spela så släppte det. Det var så roligt!! En riktigt bra och rolig spelning :) 

Imorse åkte mamma och Wilma till kusinerna i norge. Emma, pappa och jag stannade hemma och under dagen så umgicks jag med my. Vi gick på en promenad till "vårt ställe", men sen blåste det ganska kallt så vi gick hem igen och bakade kladdkaka ;) sen bar det av mot stålfors för ett sista rep med galdra innan helgens andra stora spelning. Denna gång på Josef'´s house of blues som förband åt en trio från dalarna. Det var inte direkt i nörheten av så mycket folk som på invigningen igår, men det var kul ialla fall, men det är ju alltid kul att spela med bästa galdra!

Om jag hittar några bilder ifrån helgens spelingar så lovar jag att lägga upp dem här :) så länge kan ni ju passa på att kolla in Galdras facebooksida, HÄR!  

Nu ska pappa och jag titta på doobidoo ifrån förra veckan :))))


Förresten, glömde jag säga att det är min namnsdag idag? Och dopdag? Grattis till mig själv Amanda ;) 

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2014 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards