Alla inlägg den 8 oktober 2014

Av amandahermansson - 8 oktober 2014 18:08

hej kompisar. har nästan glömt bort er... skoja. Faktum är att just idag så drunknar jag i plugg. :( Onsdagar är min enda lediga dag i veckan, så jag försöker att göra så mycket som möjligt på dem. Just nu har jag bara biologi kvar. Eller, bara och bara, vi har prov om en vecka och det är gaanska mycket som är oklart just nu. men om en timme eller så så är det förhoppningsvis inte så längre :) 

annars då? Jag lever och tränar och spelar fiol (när jag inte pluggar) och igår så spelade jag viola för första gången i symfonin, det var kul. Jag har också klickat hem ett par skor ifrån nike. De borde komma under veckan så då får ni se hur dem ser ut ;) 


Innan jag återgår till skolarbete så vill jag bara säga grattis till världens bästa morfar som fyller år idag, GRATTIS!!

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2014 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards