Alla inlägg under maj 2014

Av amandahermansson - 9 maj 2014 22:19

Bio, chokladmilkshake, mango och nu mys framför mamma mia, med sing a long såklart ;)

Av amandahermansson - 9 maj 2014 17:25

Sitter på bussen på väg mot en kväll med två fina vänner <3

Av amandahermansson - 8 maj 2014 21:55

Fullt upp med prov. Idag strök vi ett på listan och imorgon kan vi stryka ytterligare ett. Har för övrigt fyllt upp i helgen, imorgon ska jag, Louise och lissie på bio och sen vidare hem till Louise där vi blir kvar för natten. På lördag är det konsert som galdra ska vara förband till. På kvällen har jag huset för mig själv så då kommer my, lissie och Louise hit och så myser vi och tittar på eurovision.
På söndag har jag förmodligen ett jobb som väntar i Stockholm. Vet inte så mycket mer än att det är för en tidning. Vad det än är så blir det jättekul!
Godnatt.

Av amandahermansson - 7 maj 2014 15:40

Så var vi tillbaka till dessa outfitbilder i spegeln, där de flesta ser likadana ut och det som skiljer dem åt är kläderna ;) idag hade jag detta på mig, det ser dock ut som en stor röd finne på min näsa, men så är det faktiskt inte :d haha..
Vi har precis haft idrott ute i regnnet och eftersom mina fingrar är så kalla att jag knappt kan skriva detta inlägg så avrundar jag nu.

Av amandahermansson - 5 maj 2014 19:03

Dessa har äntligen hittat hem till mig!! Som jag väntat, och nu är dem här :)
~tillbaka till plugget~

Av amandahermansson - 4 maj 2014 20:05

Ikväll kom den efterlängtade pajen ;) får mig att längta ännu mer till sommarn.. Fick nyss reda på att Emma och jag ska åka på semester med morfar och mormor en vecka direkt efter skolavslutningen, ska bli så mysigt, precis som när vi var små!! Tack så mycket älskade mormor & morfar!!
Fast eftersom det snöade två gånger hos farmor idag så känns sommarn ganska långt borta. Och med alla dessa j*vla prov vi har, så kommer den ännu längre bort...

Av amandahermansson - 3 maj 2014 18:42

Ny, bild, ny textstil och lite fräscha sommarfärger. Bilden är från emmas och min lilla fotorunda på påsklovet, kanske visar er fler bilder senare, men jag hoppas ni gillar den nya "looken" (för det gör jag ;) ) Om ni inte kan se det, då är det dags att uppdatera sidan ;)

Nu ska jag äta och sen blir det förhoppningsvis rabarberpaj, mums.

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Skapa flashcards