Alla inlägg under januari 2014

Av amandahermansson - 4 januari 2014 21:20

Gårdagskvällen var hur bra som helst. Grät när jag åkte därifrån. Jag kan fortfarande inte fatta att allt det där är över, allt som vi hade och allt som vi gjorde..
Idag har jag tränat ytterligare ett pass och imorrn har vi en match i Stockholmsserien. Just nu firar vi mamma för fullt, eller gästerna börjar åka hemåt men det är några kvar. Såå, ska gå och vara lite social med dem :)

Av amandahermansson - 3 januari 2014 16:40

Äntligen får jag träffa er igen! Som jag saknar er!!

Femte gången jag påbörjar detta inlägg. Appen har kraschat lika många gånger som jag har försökt... Tydligen ville den inte acceptera mer än en bild, så denna bild får tala för de andra också. Det är faktiskt en utav dem på bilden som har gjort den. Han har verkligen fått till alla precis som de är och han har verkligen gjort det riktigt bra!!

Sitter på bussen och är på väg till den efterlängtade återträffen. Det som är lite synd är att det krockade med att träffa laget... Men men, har ju tränat hela dagen idag och ska även träna imorgon + en match på söndag. Så jag får nog träffa dem också :)

Av amandahermansson - 2 januari 2014 18:06

hehe, ser ut som jag är kissnödig... men så var det inte ;)
Har idag hunnit med att möblera om lite på mitt rum och plockat undan de sista julklapparna. På eftermiddagen åkte jag och handla med morfar och övningskörde.
Imorgon är det träning hela dagen som gäller och på kvällen ska jag träffa kära gamla 9k <3

Av amandahermansson - 1 januari 2014 19:16

ja, 2014 är här (om någon missat det). Jag hoppas det blir ett bra år.

Första dagen. Sovit länge, gått runt i myskläder hela dagen. Frysit och haft huvudvärk. Pluggat, läst och städat. Nu sitter jag och äter upp det som blev kvar från desserten från förra året. Haha, från igår alltså ;) hade tänkt titta på nån serie, men vet inte vilket.. Ikväll blir det säkert någon film. Hoppas alla fick ett bra avslut på 2013.

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards