Alla inlägg under januari 2014

Av amandahermansson - 11 januari 2014 15:07

Lagom till att snön äntligen har kommit så är det dags att städa undan julen. Vi har kraschat pepparkakshuset och haft julgransplundring. Nu pausar vi dock i städandet och tittar lite på handboll :)

Av amandahermansson - 10 januari 2014 20:58

Plugghelg... Men det får vänta till imorgon, för nu väntar soffan och chokladen ;)

Av amandahermansson - 9 januari 2014 18:16

Gissa vem som var trött imorse, och vem som inte ville gå upp ur sängen?
Jag.. Först när jag vakna så trodde jag att det var lördag och ja, ni förstår ju besvikelsen själva när jag insåg att det bara var torsdag.. ;)
Igår firade vi mamma och så tränade jag, eftersom träningen slutar halv tio så gick jag och la mig alldeles för sent vilket resulterat i att jag var.supertrött idag.. Men det är så skönt att vi inte har någon träning ikväll. Därför ska jag ta till vara på den på bästa sätt tillsammans med bästa My.

Av amandahermansson - 8 januari 2014 08:10

Idag fyller världens bästa mamma 40 år!! Grattis på födelsedagen mamma, du är bäst och jag hoppas dagen blir lika bra! <3

Av amandahermansson - 7 januari 2014 18:32

Efter fyra träningsdagar i rad så lär det kännas i kroppen imorgon, vilken tur att vi har en träning då också ;) vi ska även åka skridskor på idrotten imorgon, så man lär ju vara lagom mörbultad sen...
Om ingen har missat det så börjar ju skolan imorgon, tror ingen gjort det va? :) Jag börjar 8.30 men innan det ska vi sjunga för min mamma som fyller 40 år imorgon!!

Ja, och vad gjorde jag idag då? Tittade på serier hela förmiddagen.. Men fick faktiskt till en pluggtimme innan jag åkte och tränade. Fast jag vill ju inte säga att jag är redo för nationella om en vecka......

Av amandahermansson - 5 januari 2014 20:09

Jaa, alltså egentligen borde jag ha pluggat matte hela eftermiddagen, men istället tittade jag på några (...) avsnitt av en serie. Bra?

Nja, kanske inte... Men imorgon ska jag ta mig och kragen och jobba ikapp det jag tänkt göra idag (och igår).

Har ju förresten även spelat en match idag. Det gick bra för min del men tyvärr så förlorade vi matchen med några mål :/  

Varför kan vi inte få nån snö nångång???????

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards