Alla inlägg under juli 2013

Av amandahermansson - 8 juli 2013 13:12

Har bytt bokhylla, den bruna mot den ljusa. Den ljusa är lik den som jag har på ett annat ställe i mitt rum så då ville jag ha en likadan. Anledning till denna spontana utbytning, jo jag läser så mycket böcker, och om jag läser en bra bok så vill jag gärna ha den. Så min bokhylla var lite överfull och det behövdes en till :)

Av amandahermansson - 7 juli 2013 17:13

Ska åka och handla lite med pappsen. Efter att ha åkt hela familjen till stranden för ett litet dopp så släppte vi av resten hemma och åkte för att övningsköra lite. Efter att ha fått prova på att starta en annan bil så åker vi nu mot affären :)

Av amandahermansson - 6 juli 2013 14:43

I bilen på väg hem mot poolparty hos pappas jobbakompis. Vi fick ta omvägen till Göteborg och hämta Emma, så vi är lite sena och jag hoppas vi hinner fram i tid.

Av amandahermansson - 5 juli 2013 18:35

När Wilma och jag satt i bilen idag och väntade på mamma som var inne och handlade, så säger Wilma. "jag vet, kan vi inte ta massa roliga bilder?" såå, gissa vad vi gjorde;)
Vi tog massa roliga kort på snapchat och så skickade vi allihopa till Maria. Det vart även populärt att spela in videos :)

Kul var också att spela fotbollsgolf vid ett mysigt café som hette nyfiket. Vi spelade och fikade men sen kom regnet och då åkte vi hem. Nu på eftermiddagen så tog vi en liten promenad. Imorgon far vi hem igen.
Jag önskar flickor 97 och 98 lycka till ikväll och imorgon med sina slutspelsmatcher, hoppas ni spöar skiten ur de andra lagen! ;)
/som ni kanske vet så valde jag att inte åka med på Partille då jag rest så mycket de senaste månaderna och ville vara hemma med mun familj som skulle ta "ledigt" från sommarcuper./

Av amandahermansson - 4 juli 2013 22:28

sov gott.

Av amandahermansson - 3 juli 2013 19:58

blus-bondelid, shorts-H&M, klocka-ur&penn

Av amandahermansson - 3 juli 2013 19:18

Börjar bli klar med albumet, nu är det bara lite dekorationer kvar och sen är det klart. Något som inte är klart är min packning. Åker imorgon och har lagt fram en tröja, en klänning och shorts... Så det är vad jag ska göra nu ;)

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards