Alla inlägg under juli 2013

Av amandahermansson - 26 juli 2013 10:58

förlåt för ingen uppdatering igår..

Av amandahermansson - 24 juli 2013 19:53

       

ååh vad du kan vara så irriterande och jobbig och dum ibland (ganska ofta), men jag älskar dig ändå! ♥

Av amandahermansson - 23 juli 2013 21:12

Har inte gjort nåt speciellt idag, tittat lite på bilder från konserter och sett lite serier. Fikade lite namnsdagsfika (Emma) och sedan försökte jag mig på att göra skålar av pärlor. Gick väl sådär.. :/ Wilmas (den runda) blev bättre än min då hjärtformen var vääldigt svår att göra i "svängarna". Men det blev ju ganska fina ändå :)

hur gör man en pärlskål?

Jo, det är ganska enkelt, det enda du behöver är pärlor, en skål som klarar att vara i ugnen, och matolja.
Ha lite matolja i skålen (gör så det är lättare att få ut pärlskålen när den är klar). Lägg i pärlor i skålen och när du är nöjd så ställer du in skålen i ugnen 200 grader i ca tio min. Låt den svalna innan du tar ut den ut ur skålen.

Av amandahermansson - 21 juli 2013 18:35

En söndag som verkligen har segat sig fram. Började med att träna och sen åkte mamma och jag och handla lite, sen hände ingenting och så skulle vi åka och bada men det tog så lång tid innan vi åkte så jag stannade hemma och tittade på fotboll istället, följde med mamma och vattnade hos mormor och sen ingenting fram tills pizzan kom och det var dags för middag. Och nu ingenting.

världens bästa klass

Av amandahermansson - 20 juli 2013 14:56

Man blir ganska så glad när man hittar en mening med dessa ord. Gjorde det imorse och jag vet inte vem som skrivit det (men jag har mina aningar) men oavsett så blev jag väldigt glad!

Av amandahermansson - 20 juli 2013 09:45

Har tröttnat såå mycket på att ta på sig jeansshorts och linne nu. Det är ju sommar så det ända man borde ha på sig är ju just jeansshorts och linne. Själv älskar jag att klä upp mig och har gärna en blus eller skjorta till vardags. Men under sommaren är det liite varmt med långärmade skjortor så då blir det det där linnet ialla fall ;)
Idag är det lite halvdåligt väder, 20 grader varmt, lite molnigt och blåst, inte sådär jättedåligt om man säger så.. Men jag tyckte ändå att då kan man ha jeans på sig, dessa jeans som jag längtat efter att ha på mig och tänkt ut massa snygga outfits med. Bla med denna fina spets tröja som jag köpt på monki och typ bara använt på våra musikklasskonserter (som jag kommer sakna jättejättejättemycket).

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Skapa flashcards