Alla inlägg under maj 2013

Av amandahermansson - 12 maj 2013 16:36

Bjuder på denna bild, sitter i soffan med datorn i knät och läser bloggar i reklamen från reprisen av Greys anatomy. Vilar upp mig lite efter Riga. Ikväll ska jag träffa my.

Av amandahermansson - 11 maj 2013 16:13

Är snart framme i Eskilstuna, har haft jättebra dagar i Riga. Igår åkte vi in till gamla Riga och gick runt på stan och gjorde lite uppgifter samt åkte upp på 25:e våningen i Swedbank "huset". Har därför lite ont i fötterna nu.. På kvällen så hade vi konsert med/för letterna, det gick väl lite sisår ;)
Nu är det bara att byta packning, och tagga till Berlin om 5 dagar med världens bästa klass!!

Av amandahermansson - 9 maj 2013 16:51

Nej, Riga och Östersjön (en by utanför Riga) vi tog tåget och kom till en jättehärlig strand, det blev varmare och varmare och var en sisådär 30 grader i skuggan :) såå härligt! Nu är det dock på väg att bli regn och åska, inte lika kul :/ vi ska gå iväg och äta nu så njut av dessa bilder så länge :)

Av amandahermansson - 8 maj 2013 11:27

Sitter i bussen som tar oss till Arlanda, till flyget som tar oss till Riga :) ska bli superkul men kanske inte för er då jag förmodligen inte kommer att blogga något förrän på söndag när vi är hemma igen, jag tror dock att några dom är med kommer att föra en blogg under tiden som vi är där, så titta in där. Adressen är: stalforsandrigas25.blogspot.se

Av amandahermansson - 7 maj 2013 07:57

Idag så fyller min farmor 70 år! Ett stort grattis till henne. Efter skolan så åker givit och firar henne.
Har klätt mig lite somrigt idag också, ett vitt sommarlinne som jag köpte i vintras.. Det har hängt i garderoben och väntar på sommaren (som inte är här riktigt än, men nästan). Igår kväll åkte mamma och jag till Tuna park och då hittade vi denna klänning, provade den som hastigast men kanske nåt att ha till avslutningen? Det är små blå blommor på den :)

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards