Alla inlägg under maj 2013

Av amandahermansson - 25 maj 2013 12:35

Jeans & linne- H&M

Av amandahermansson - 24 maj 2013 19:49

Har haft en fredag som inte riktigt blev som jag trodde, slutade vid tolv och tänkte åka hem och plugga so. Istället förföljde jag med Jara hem till lissie och så hade vi lite kul :) sen åkte jag hem och bytte om till träningen och nu ligger jag på soffan i uterummet och myser, strax börjar lets dance och imorgon ska jag träffa my. <3

Av amandahermansson - 23 maj 2013 08:21

Nya linnet är på och så är även nya skorna :) idag är det torsdag och den näst sista riktiga skoldagen i nian. I högstadiet. Känns skönt att allt slit är över och sommarlovet kommer bli så bra.
Ikväll är det ingen galdra, så då kan jag äntligen träna crossfit. Har inte gjort det på flera veckor och kommer ligga typ hundra kilo bakom alla andra :/

Av amandahermansson - 22 maj 2013 14:16

Då man lämnar busskort och nycklar hemma så får man gå hem när man slutar två timmar tidigare än planetat. Som tur är så kunde jag låna emmas nycklar ifall ingen skulle vara hemma, vilket jag tvivlar på att någon är.. Om jag hinner hem i tid så ska jag göra ett grattis kort till Maria som fyller idag (GRATTIS MARIA!!) när jag gjort det, och pluggat en massa so så ska jag åka tillbaka till skolan för att göra den tredje och sista instrumentröra konserten :)

Av amandahermansson - 20 maj 2013 20:40

Nu är det inte mycket kvar tillsammans med denna fantastiska klass som jag tycker om såå himla mycket!! Nu är vi på väg hem från våran klassresa som vi har längtat efter sen sjuan, det är bara ca tre veckor kvar till skolavslutningen och jag kommer sakna klassen så mycket. Vi hade hur som helst en helt fantastisk helg med massa spännande äventyr och roliga bilder ;) ni kommer att få ta del av det mesta (bildbomb kommer under de senaste dagarna). Lite tråkigt med ett sånt avslut som det ändå blev, men "vad är en klassresa utan drama?"

Av amandahermansson - 17 maj 2013 16:45

Delar rum med några underbara personer och nu sitter vi på vårt rum och käkar godis, är det fredag så är det ;) idag så har vi hunnit med att gå runt lite i Berlin, sett Sony center och checkpoint charly och även ätit gott på pizza hut.

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards