Alla inlägg under mars 2013

Av amandahermansson - 23 mars 2013 15:12

Sitter i bilen på väg hem från Stockholm. Har precis spelat min första match sen jag bröt lillfingret. Det var ganska nervöst, men det gick bra (vinst med 27-16) och imorgon ska jag spela ytterligare två :)
När jag kommer hem så väntar övernattning med my, ikväll hemma hos mig, så vi hörs senare.

Denna bilden hamnade på min instagram och facebook imorse, tycker det var ett "stort steg", då jag inte är bekväm i att visa mig i dom inför folk än.

Av amandahermansson - 22 mars 2013 16:10

Då var det bestämt. Den femte april åker jag upp till Stockholm och tar nya bilder för Stockholmsgruppen. Det ska bli jättekul!
Bestämt är även att jag ikväll spenderar natten hos bästa, också jättekul! ;)

Av amandahermansson - 21 mars 2013 19:01

Har landat hemma efter en lite för seg torsdag, vaknade upp med halsont.. :/ inte så kul, ska spela tre matcher i helgen så nu ska jag dricka massa te och äta halstabletter. Och krypa upp i sängen i mysig tjocktröja och läsa en bra bok, läste precis ut en bok som var ganska trög att ta sig igenom, (men bra!) så nu är det dags att välja en ny från bokhyllan.

Av amandahermansson - 20 mars 2013 16:23

Usch, jag har verkligen bloggat dåligt nu.. Förlåt, jag ska skärpa mig!

Under tiden som jag inte bloggar så går jag till skolan i snö, dansar i shorts, skrivet nationella i fysik och tränar handboll. Detta är alltså vad jag roat mig med denna vecka :)

Av amandahermansson - 18 mars 2013 19:53

Lite bilder från igår, det var så jättehärligt väder ;) Imorgon kommer något som inte är lika kul, nationella i fysik........... Vill inte!!!! Suck.

Av amandahermansson - 17 mars 2013 11:29

Igår spelade vi minigolf, åt tårta och choklad och tittade på fångarna på fortet. I natt tittade vi på pretty little liars och nu är vi på väg till sundbyholm för en promenad i vårvädret. Efter lunch ska jag träffa my och ikväll kommer mamma och pappa hem.

Av amandahermansson - 15 mars 2013 19:49

Av sjukgymnasten fick jag en blå tejp som sks sitta på fingret typ länge. Av våran snälla no lärare så slapp vi no lektion och kunde på så sätt sluta 2,5 timme tidigare, då hemkunskapen var inställd.
Har även laddat ner quizkampen då den ÄNTLIGEN kommit som gratis version till google play. Bestämt mig i sista minut för att ta bussen till träningen och faktiskt göra en bra träning.
Nu ska jag bara mysa med min fina familj :)

Av amandahermansson - 15 mars 2013 09:10

Pappa och jag sitter i väntrummet på ortooedkliniken, ska till sjukgymnasten och kolla mitt finger igen. Hoppas att det är bra.
Igår blev det visst inget inlägg.. Men imorgon så lovar jag ;) mamma och pappa ska åka på kryssning så Emma, Wilma och jag ska sova hos mormor och morfar :) På tal om Wilma så räknar vi vem som får flest kramar idag, så idag vill jag gärna ha en kram från alla jag möter ;)

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards