Alla inlägg under mars 2013

Av amandahermansson - 7 mars 2013 18:16

Grattis Emma på din fjortonde födelsedag!! Nu ät du en riktig fjortis ;)
Även om du är otroligt irriterande och dum ibland, så är du ändå min syster. Jag älskar dig <3

Av amandahermansson - 6 mars 2013 18:28

har äntligen tagit mig tid till att sätta mig vid datorn, det hinns inte med så ofta då jag har fullt upp med skola, träning och fiol. Just därför har bloggplatsensen app varit helt fantastisk för mig! Men, nu kan man ju inte längre lägga upp bilder och då försvinner typ 75% av inläggens värdighet. Jag har inte lyckats få in bilderna på min dator, så det får bli några bilder från i augusti/september, bättre än inga alls kanske? ;)

     

 

Av amandahermansson - 5 mars 2013 20:47

Mietek var super! En sån kämpe, tänk allt han gått igenom.. Så sätta mig och läsa hans bok. Men inte just nu, efter massa timmar med orkester så är jag nu utslagen hemma i soffan.. ;)

Av amandahermansson - 5 mars 2013 08:50

Idag så ska vi ha föreläsning hela dagen, det kommer en gubbe från andra världskriget som ska berätta hur det var att vara jude. Det ska bli jätteintressant att få höra, lite sorgligt också.. Igår när jag kom hem så hade jag ingen ork till att starta datorn, så istället satte jag mig framför tv:n och tittade på familjen annorlunda och csi. :) Inte heller kan man lägga upp bilder om man går in på bloggplatsen hemsida på mobilen, jag vet inte vad jag ska ta mig till!? :/

Av amandahermansson - 4 mars 2013 15:41

Är på väg mot träningen och ska äntligen träna handboll! Igår var det sju veckor sen som jag bröt lillfingret (och fick en spricka..) När jag kommer hem så ska jag göra ett nytt försök att ladda upp bilder från mobilen till datorn, får hoppas det går bra :)

Av amandahermansson - 3 mars 2013 17:21

Myssöndag med, mormor och morfar på lunch, utomhusvistelse, pussel, massa längdskidor på tv och tillslut lite handboll, paketinslagning och massa mer. Som avslutning träffar jag bästa. <3

Av amandahermansson - 2 mars 2013 19:19

Har i princip hela dagen vart på spelmansstämman i munktell, var med på allspelet och sen spelade jag med galdra och farfar. Sen åkte vi hem och åt kvällsmat och sen tillbaka för att spela till dansen. Nu ska jag mysa med familjen och titta på Melodifestivalen :)

Av amandahermansson - 1 mars 2013 08:04

Sitter på bussen lite extra tidigt idag, allt för att rädda mitt svenska betyg så ska jag göra det nationella provet som jag missade eftersom jag var och tog bort mitt gips när vi gjorde det.(jag tar hellre bort gips än gör nationella..)
Så, ni kan ju önska mig lycka till ;)

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards