Alla inlägg den 5 december 2012

Av amandahermansson - 5 december 2012 21:27

Bakade ihop en helt perfekt kladdkaka på en reklampaus och sitter nu och njuter lite framför Grey's anatomy.

Av amandahermansson - 5 december 2012 14:00

skulle jag vara lycklig. ligger hemma i soffan, inlindad i min mysa blommiga filt och snorar och hostar. har tittat på kalle blomqvist filmer och försökt sova men inte kunnat för att filmerna är så fina och det var typ 64917469 år sen jag så dem sist. velade länge om jag skulle gå ut och hämta posten eller inte och bestämde mig för att göra det. så, jag tog på mig vinterjackan och gick ut i snöstormen. kunde knappt öppna dörren eftersom det var en stor driva med snö som blåst upp på trappan, så jag fick skotta och när jag väl kom till brevlådan så var den tom^^ gick in igen och läste lite bloggar och nu tänkte jag försöka sova lite (utan kalle blomqvist)

är lite smått irriterad när jag för en gång skull gör ett inlägg från datorn så måste jag skriva om allt efter´som allt försvann.suck.

godnatt.

 

bild för nästan exakt ett år sen. förstår inte riktigt vad som flög i mig när jag klippte av mig håret ;/ men jag skulle hemskt gärna vilja klippa lugg igen, har inte vågat göra det p.g.a att stockholmsgruppen scoutade mig i somras, och jag tänkte att de kanske ''inte ville ha mig'' om jag klippte lugg. men eftersom det står ganska så still med dem så kanske jag snart klipper av luggen. vem vet, det är ju jullov snart ;)

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards