Alla inlägg under oktober 2012

Av amandahermansson - 7 oktober 2012 17:14

Humöret är inte på topp just nu, lite sur på mig själv över dagens matchinsats, men man kan ju inte vara världsbäst i varje match.. My kommer hit snart så det är ett plus :)
Hejdå.

Av amandahermansson - 6 oktober 2012 21:31

Bara för att jag inte kunde hitta nån bättre..

Av amandahermansson - 6 oktober 2012 18:37

Denna dag har bjudit på kusinbesök från Norge, handbollsmatch med vinst och nu middag hos mormor och morfar med kusinerna. Imorgon ska jag stå på jysk med några i laget och bla. ha ansiktsmålning, så imorrn tycker jag alla åker till jysk så ska jag måla en fjäril i era ansikten ;) sen blir det även en till match för min del, hoppas på mycket speltid i den, idag fick jag faktisk spela i en kvart! :o det hade jag inte förväntat mig med tanke på vem som coachade och att vi var alla tre målvakter.. Så plus för det! :)
Senare kommer en dagens bild, som jag glömde igår.. Igår var det sju veckor sen Stockholm och jag har.inte fått nåt svar, jag ringde dom förra veckan och då svara ingen, och när de ringde tillbaka senare sa de att dom skulle kolla upp det och sen ringa upp om några min, men det gjorde dom inte...
Random bild och så men, tycker om er tjejer! <3

?

Av amandahermansson - 5 oktober 2012 20:55

Funderar på vad alla läsare gör, eftersom ni tydligen inte läser min blogg.. Själv sitter man uppkrupen i soffan och myser framför tvn, i helgen så är det sm steg ett och jag spelar en match på lördag och en på söndag, om jag får spela något vill säga :/ hoppas Kalle på det bästa ;)

Av amandahermansson - 5 oktober 2012 13:48

Orienteringsprov 14 kontroller av 19:) har även nu klarat av ett so prov i historia. Bara en lektion kvar och sen är det äntligen helg!

Av amandahermansson - 5 oktober 2012 08:04

Taggar för orienteringsprov i vilsta. 21 kontroller på 90 min, vi får väl se hur det går ;)

Av amandahermansson - 4 oktober 2012 18:56

Bilen rullar mot Torshälla och träningen. Hade ikväll det "första" galdra repet. Alla nya personer var med idag, 4 fiolerna -.-' men det blir nog bra c;

Av amandahermansson - 4 oktober 2012 12:43

Skolfotot på den supersöta tjejen till vänster :) den andra kan ni ignorera..

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards