Alla inlägg under oktober 2012

Av amandahermansson - 17 oktober 2012 15:17

jag hittar inga bra bilder att göra en header av så det blir ingen ny nu... ni får dras med den gamla en vecka till eller nåt sånt. När jag kommer hem från Norge så kanske jag har tagit en ny bra bild :)

Av amandahermansson - 17 oktober 2012 14:29

Håller på och fixar lite på bloggen, hade tänkt göra en ny header, men vet inte vart jag ska redigera mina bilder så vi får väl se hur det blir :/

Av amandahermansson - 17 oktober 2012 09:33

Ingen skola idag heller, my mum tyckte att jag skulle vara hemma idag också... Jag mår ialla fall mycket bättre idag :)
Så tog lite sovmorgon och sen har jag varit duktig och jobbat lite matte.. Och nu sitter jag i soffan och ska kolla klart på filmen som jag inte orkade kolla färdigt på igår (;

Av amandahermansson - 16 oktober 2012 13:07

Har precis haft ett 20 minuter långt samtal med mina fina vänner i som är i skolan nu.. Själv sitter jag i min säng under en filt med en kopp te och filmen love actually rullandes på dataskärmen.

Av amandahermansson - 16 oktober 2012 10:24

Blev att stanna hemma från skolan idag, pappa tyckte att det var lika bra, mår ju inte direkt dåligt men med tanke på att jag fryser och svettas så har jag ju feber, så det var kanske lika bra att vara hemma idag. Det är första gången på högstadiet som jag är hemma en hel dag för att jag är sjuk.:o

ska snart ta och  jobba lite matte (den enda boken jag har hemma...) annars blir det nog ganska mycket film idag, med tanke på att det är lite jobbigt att springa runt i hela huset med filt :d

aja, ska väl avrunda det här inlägget nu.. Hoppas alla friska får en bra tisdag! (och alla sjuka;)

 

Av amandahermansson - 15 oktober 2012 15:23

 

Titta vilken snygging jag hittade i mitt arkiv! sötnos! :*

Fast jag tror bilden är från i våras eller nåt sånt.. Höll på att frysa ihjäl idag också... Så jag skippade sista lektionen och åkte hem till filtar och te. Blir inte heller nån träning för mig ikväll eftersom jag typ har feber :/ Hoppas att jag mår bättre imorgon!

Av amandahermansson - 15 oktober 2012 08:33

Börjar dagen bra med att glömma nycklarna...
Har varit några bildlösa inlägg men jag har inga bra bilder...

Av amandahermansson - 14 oktober 2012 20:00

Sitter i fåtöljen, nerbäddad under två filtar och håller ändå på att frysa ihjäl... Hoppas inte jag håller på att bli sjuk.. Förutom att jag har frusit hela dagen så har jag haft en bra söndag, och imorgon börjar en ny vecka med bla matteprov :/ godnatt alla :*

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards