Alla inlägg under augusti 2012

Av amandahermansson - 19 augusti 2012 15:56

Ser nu att mitt inlägg som jag gjorde igår inte har sparats ;( så nu igår ingen veta hur kul jag hade igår med handbollstjejorna, fast ni kan få veta hur kul jag har med my idag ;) bak, film, promenix och ett gott skratt!
Hennes blogg hittar ni på lifeaboutmy.blogg.se

Av amandahermansson - 17 augusti 2012 21:45

Tja tja bloggen!!
Jag (Louise) och Julia bloggrapera denna blogg hahaha ;) <3

Av amandahermansson - 17 augusti 2012 19:15

Snart framme i Eskilstuna efter dagens stickholmsvisit. Vi kom fram en timme tidigare så pappa och jag tog vi varsin glass och satte oss på Östermalmstorg och roade oss med att titta på folk. Tog även en tur in i saluhallen innan vi gick bort till Grev Turegatan 10 och upp till första våningen. Väl där så fick jag fylla i ett papper med bla. Kontaktuppgifter och storlekar, sen tog vi lite kort och så var vi klara, och nu är det bara att hålla tummarna!!

Av amandahermansson - 17 augusti 2012 11:29

blev imorse väckt klockan 7 för att följa med pappa till ica för att de var lite folk, men så visade det sig att de inte alls var kort om folk, och det fanns typ inte nåt att göra heller så vid tio åkte jag hem. Snart kommer pappa också och då ska vi till stockholm, för jag ska på ett möte. Förra veckan när jag var på en djurpark med mamma, Emma, Wilma, mormor och morfar så kom det fram en mamma till mig och frågade om jag kunde tänka mig att bli modell. Så nu ska jag dit och göra en ansökan och ta lite bilder, hoppas verkligen att det går bra, för även om jag alltid har sagt och tyckt att bli modell inte är nåt för mig, så blev det en helt annan sak när jag blev frågad om det och nu hoppas jag verkligen att jag blir antagen för nu tycker jag det verkar som en kul grej. :)


När jag kommer hem från stockholm så bär det raka vägen hem till Lissie, för sista halv åtta hos mig kvällen, perfekt avslutning på detta underbara sommarlov! ♥

 

Av amandahermansson - 15 augusti 2012 11:01

Home.
Har haft riktigt mysigt i sälen, fanns inte så mycket att göra eftersom säsongen tog slut i söndags.. Men kul hade vi ändå! Vi badade två gånger inne i badet, och väldigt eftersom det var väldigt lite folk där så var det nästan tomt inne på badet, vilket jag kan tänka mig är smockfullt under säsong. Vi tog även en tur uppför en brant röd backe och fortsatte sen bort mot Gustavs backen och toppstugan, fast det var stängt så vi gick ber och tillbaks till hotellet och åt lunch. Nu kommer lite bilder från våran lilla vandring.

Av amandahermansson - 12 augusti 2012 10:44

SÄLEN!! :D
Hoppas vi hinner fram till handbollen börjar, en os final med Sverige är ju inget man vill missa ;)

Av amandahermansson - 11 augusti 2012 17:28

Jaja, en dag efter och alla idrottsintresserade vet förmodligen redan att Sverige tagit sig vidare till en os final i handboll. Tycker att det var bra :)
Idag så är det näshulta dagen och vi var i näshulta på förmiddagen, Emma och några andra dansade och jag, farfar och min faster spelade. Sen gick vi runt lite och tittade på skolan och sen åkte vi vidare till landet och nu vankas det kräftor. Ikväll sover kusin,faster och farbror kvar hos oss och imorrn far vi till sälen, fast denna gång inte för att åka skidor ;)
Blir bild på min gullunge som var första dagen på fritids igår <3

muu

Av amandahermansson - 9 augusti 2012 09:51

På väg till en djurpark i Västerås tillsammans med familjen och mormor och morfar. Hoppas på en dag utan regn.

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards