Alla inlägg under augusti 2012

new

Av amandahermansson - 27 augusti 2012 15:25

Har fått mina skal nu som jag beställde i torsdags! :D

Av amandahermansson - 27 augusti 2012 10:27

Godmorgon alla trötta, och pigga. Själv tillhör man de förstnämnda. Satt igår kväll på akuten från klockan åtta till tolv... Vi skulle bara se så att det inte var nåt benbrott och det var det inte :) det var bara ledbandet som hade fått en stukning.. Så det blir ingen träning är mig den här veckan :( men hellre det än att det blir värre :p
Nu börjar min lektion snart, så jag ska väl ta och avrunda det här inlägget.

Av amandahermansson - 26 augusti 2012 15:36

Hejhej, den här helgen har jag och bloggen varit på träningsläger i kungsör och der har varit fullt upp med träningar och idag spelade vi även match mot Uppsala, vi vann :) jag har även hunnit med att igår göra illa foten ;( men jag är glad ändå för imorrn får jag träffa alla fina vänner i skolan och ikväll kanske jag träffa bästavän :) <3

Av amandahermansson - 23 augusti 2012 17:48

hejhej allihopa som läser min blogg just nu!

är verkligen glad för att jag har fått lite läsare igen! :) även om jag har kvar bloggen mest för att skriva av mig ibland så är det ju alltid lite roligare om det är nån som kikar in ibland, eller vad tycker ni själva?

Känner mig ialla fall jätte duktig och stolt på mig själv eftersom jag har bloggat flera dagar i rad nu!

Är jag inte lite duktig va?

<3

Av amandahermansson - 23 augusti 2012 12:06

Sitter just nu på våning tre i b-huset på stålforsskolan i Eskilstuna och väntar på att dagens andra långtråkiga och sega lektion ska börja. Vi har nyss kollat på en film. Klassfesten. Och nu ska vi förmodligen ha en diskussion om den... Suck. Längtar hem till min kladdkaka som jag bakade igår ;)



Av amandahermansson - 22 augusti 2012 20:01

Har precis krupit ner i soffan med mjukisbyxor och tjocktröja efter att ha gått i shorts idag, det var ganska kallt faktiskt.. Önskar det kunde vara sommar och varmt lite till.
Förutom att frysa idag så har jag spelat brännboll i ca 40 min, gått hem tull Louise och ätit risifrutti och tittat på film, gått tillbaka till skolan och käkat lunch innan det var klassorkester i en och en halv timma. Som idag kändes som 4 timmar...

Av amandahermansson - 21 augusti 2012 14:58

T-shirt H&M, jeans JC, klocka ur&penn

Av amandahermansson - 20 augusti 2012 08:41

Sitter nu i skolan, en och en halv timme tidigare än jag egentligen borde. Men jag cyklade med Emma och Ellen för dom hittade inte ;d så nu sitter jag, Louise, Julia, Sandra och Malin och tittar på de nya sjuorna;)
Blir bild på fina Julia <3

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards