Alla inlägg under januari 2012

Av amandahermansson - 5 januari 2012 15:48

 

idag blev en innedag, har tittat på film och läst och pusslat och ikväll skulle jag tro att det blir ännu en film.. :d men nu ska jag installera ett spel åt Wilma, Krakel Spektakel :)

Av amandahermansson - 4 januari 2012 12:26

 

jag tycker som rubriken, men om ca en och en halv timme så bär det av till torshälla för träning :)

sen, blir det hem och softa lite, innan jag sticker till ica ikväll och hjälper till lite, det är ju onsdag ;d

Av amandahermansson - 3 januari 2012 18:44

 

idag åkte jag ner på stan med mamma och wilma, hittade inget i klädväg..vilket jag hade hoppats på..

men istället så köpte jag lite saker inne på panduro.

Imorgon så tänker jag bege mig till torshälla och träningen med världens bästa göksten flickor 97 ♥ :D

även om jag har liite ont fortfarande så tänkte jag träna lite ;)

Av amandahermansson - 1 januari 2012 20:25

sista dagen på 2011 inleddes med ett besök på vårdcentralen för att sen åka upp till sjukhuset för att röntka min handled, som tur var, så var det ingen fraktur eller spricka :D så vi åkte hem igen och på kvällen så for hela familjen iväg till Hällby för att fira nyår med några kompisar, det var riktigt trevligt och vi stannade där över natten, eller ja, det var kvar av natten efter tolv ;)

innan jag återgår till filmen på tv:n så tänkte jag lägga upp lite bilder på året som gått.

i februari var det skidor i lindvallen som gällde

på sportlovet blev jag korthgårig...

...och i april klippte jag lugg

7:de maj var jag i göteborg och kollade när guif spelade sm final mot sävehof

första juni kom första doppet, i vilsta med lissie och malin

vi köpte ny bil och hjälpte kusinerna att flytta(ingen bild)  

jag fyllde 14

stockholmsbesök

midsommar

partille cup

  

åhus

uppsala beach handboll cup och läger i enköping i början på augusti

 

norge och haslum cup

klippning på höstlovet

besök hos kusinerna i norge

väldigt dålig bild... Olle Drott gick bort i oktiber...

sist men inte minst, silver i Norden cup

 

nu hoppade jag över lite saker, som te.x tre konserter men jag tyckte att det kunde räcka med bilder...

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Skapa flashcards