Alla inlägg under januari 2012

Av amandahermansson - 15 januari 2012 20:14

  Imorse vaknade jag upp i ett blått hus på primulavägen, Mys hus

Sen åkte jag till en idrottshall och tittade på Emmas match. (Dom vann)

Nu sitter jag i en fåtölj och tittar på Handblls EM

Och imorrn sitter jag i en skolbänk till klockan fyra -.-

Av amandahermansson - 14 januari 2012 11:33

kul att man loggar in på bloglovin och har 58 olästa inlägg!! Och det är mindre än en vecka sen jag var inloggad.. :o

jag tänkte att vi kunde göra ett litet byte, om du kommenterar det här inlägget med din bloggadress, så kan jag följa dig via bloglovin,

men bara om du föjler mig förstås! ;)


deras hemsida hittar du HÄR

Av amandahermansson - 14 januari 2012 11:18

  förlåt för dälig uppdatering de senaste dagarna, men har haft fullt upp både torsdag och fredag och inte varit hemma försen på kvällen, men idag är det lördag och ingen skola:) häärligt!

ikväll blir det bio med My :) ♥ blir skojsigt!

Av amandahermansson - 11 januari 2012 21:00

nu är biobiljetterna bokade, fredagkväll och new year´s eve, med jara, louise, lissie och julia:)

och på lördag eller söndag blir det bio med bästavän :) ♥

Av amandahermansson - 10 januari 2012 16:58

Hej och Goddag, första skoldagen idag, var helt okej ;)

Nu ska jag äta mat och efter det krascha pepparkakshuset och ikväll så blir det träning ;D

bild från i sommras 

Av amandahermansson - 8 januari 2012 10:17

Idag så fyller min mamma år, så jag vill säga; grattis till dig! Jag älskar dej! ♥

Nu ska jag ta en liten promenix upp till ica och handla lite saker till fikat som blir lite senare idag då det kommer lite folk för att fira mamma, ska bli riktigt kul att träffa kusinerna som jag inte har träffat på så hääääääääääääääär länge... även om bara en utav dom kommer då, men ändå ;)

 

Av amandahermansson - 7 januari 2012 10:03

Nu har my precis gått, hon hade lite o göra så det blev inte så mycket mer idag, vi vaknade vid nio, fast jag hade gärna sovit en timme till...

Ikväll så ska jag på bio, Ebba och jag ska se på Breaking Dawn, och jaa, jag vet att det är sent men bättre sent än aldrig :)


Av amandahermansson - 6 januari 2012 19:18

Nu är det så att vi äntligen har fått in en ny TV i huset :D så just nu är det lite ommöblerat nere  i vardagsrummet, men det blir nog bra:)

Om en stund så kommer My tillbaka till mig, hon ska nämligen vara min nattgäst ikväll och jag har även tillbringat större delen av dagen med henne :)

jag tycker att ni ska kolla in Mys nya blogg som hon fixade igår, hennes blogg hittar ni här, här eller här ;)

 

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Skapa flashcards