Alla inlägg den 27 oktober 2011

Av amandahermansson - 27 oktober 2011 19:58

 

skulle ju egentligen sitta och renskriva min svenskadeckare som ska vara inlämnad imorrn, men p.g.a brist på papper så blev det inte som jag tänkt, alltså får jag hoppas att jag hinner göra klart det på svenska lektionen imorrn. Vilket inte är så troligt eftersom det är ca 7 sidor som ska skrivas... men det blir säkert bra ;)


ni kanske har märkt att bloggen har blivit bredare, vilket betyder störra bilder och större header, men det ju bara bra, fast just nu så är min header i för liten storlek, men jag lovar att jag ska fixa det så fort jag kan, men det blir nog inte förren på onsdag nästa vecka, för på lördag åker jag till Norge och då hinner jag inte det :s så ni får stå ut med det så länge, kan ju också säga redan nu att det blir dåligt med inlägg.

bilden: norge för ett år sen

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Skapa flashcards