Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av amandahermansson - 14 oktober 2011 19:48

okej här kommer svaren:



1,Vilka 3 pojk eller flicknamn tycker du mest om?

Vincent, Kasper och Adam

Maja, Linnea och Jonna


2.Hur skulle du beskriva din musikstil?

Jag kan inte beskriva den, för jag lyssnar på allt möjligt ;)


3.Nämn 3 saker som du skulle kunna jobba som i framtiden.

Barnläkare, på ica, på dagis


4.Vad är ditt favoritgodis?

Choklad ♥


5.Vad är din favoritmat?

Pannkaka + massa mer


6.Vilken är din favoritbok och författare?

Jag läser allt ;)


7.Vilken är din favoritlåt och artist?

Har ingen speciell, lyssnar på allt som sagt :d


8.Om du vann 3 miljoner, vad skulle du göra då?

Vet inte nu, men om jag vore vuxen så skulle jag flytta till en villa och fixa till, sen skulle det kanske bli en utomlandsresa och skänka lite pengar till barnen i Afrika eller nåt, man skulle kunna åka till Afrika och ge dom lite kläder :) Men framför allt så skulle jag spara pengar.


9.Är du kär i någon?

Nej.


10.Vad tycker du är allra roligast att göra?

Jag vet inte riktigt vad som är roligast, men det finns massor kul.




Hoppas att ni som frågat är nöjda med svaren :)

Av amandahermansson - 14 oktober 2011 19:35

och snart är det dags för fredagsmys :) imorrn så ska jag på breddläger i strängnäs och på kvällen till min mormor och morfar och fira min morfar. Så imorrn blir det förmodligen inget inlägg från min sida, men ni kan ju jag ska svara på frågorna till frågestunden, även om det bara var två som frågade....

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards