Alla inlägg den 24 april 2015

Av amandahermansson - 24 april 2015 19:30

Igår så var jag hos tandläkaren, tydligen så är min ena hörntand sne och behöver rätas till, så jag kommer få en liten kloss på tanden och sedan en gummisnodd som ska dra tanden på plats.. Tur att det är längst in i munnen och att jag bara behöver ha det i några månader.. Idag var jag på ett informationsmöte angående mitt sommarjobb. Jag kommer att jobba på Eskilstuna flygfält och jag har fått arbete inom "Service och Administration" men jag kommer typ att få göra allt möjligt därute verkar det som, haha. Ialla fall så känns det som att det kommer bli kul och bra. Jag känner även några som fick samma jobb och det är ju alltid en trygghet när man kommer till ett nytt ställe ochd det blir ju också roligare när man känner någon :)

I helgen ska jag bara plugga kemi, har slutprov i kursen på tissdag  och jag har knappt pluggat något hittills........ men först, fredagsmys och final i lets dance :) 

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards