Alla inlägg under maj 2015

Av amandahermansson - 1 maj 2015 20:27

I onsdags så hade vi en liten avslutning med laget, vi var i vilsta och klättrade i en höghöjdsbana. Det var lite läskigt till en början, men sen var det bara roligt ;)

Igår firade vi valborg hos Simon och William, som vi brukar, men i år var även lissie och hennes föräldrar med, så det var hela gänget ifrån spanien i somras som var samlat. Det ni ser på bilden åt vi till middag och sen åt vi massa god efterrätt. En lyckad kväll :)

Och eftersom vi var lediga idag så pluggade jag såklart hela förmiddagen.. Nja inte hela, pappa kom hem från Berlin och vi spelade lite kort hela familjen innan jag gick till my. Här är jag nu och vi har lafat och ätit mat, tittar på high school musical. Och vi sparade det bästa till sist, jordgubbar och choklad.

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2015 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards