Alla inlägg under januari 2014

Av amandahermansson - 25 januari 2014 08:03

Sitter i.bilen på väg mot Kungälv. Idag är det dags för steg 4. Jag hoppas ni håller alla fingrarna för att det ska gå bra för oss så vi går vidare till steg 5 (finalsteget). Hoppas såklart på mycket speltid, men man vet ju aldrig..
Igår hade jag den längsta skoldagen på en fredag hittills på gymnasiet. 8.30-15, tyvärr så kommer vi gå så länge hela terminen :/ aja, bara att stå ut. Det funkar ändå ganska bra när man får träffa sina vänner efter skolan.<3

Av amandahermansson - 24 januari 2014 07:43

Haha, lite morgonglada miner på dessa bilder ;)

Av amandahermansson - 23 januari 2014 12:45

Hade bara en lektion idag, så nu är der lunch med tjejorna på stan :) senare ska jag till vårdcentralen för att kolla upp mitt öra som fortfarande inte är bra..

Av amandahermansson - 22 januari 2014 11:41

Nya tröjan från Monki är på, och så även ett nytt halsband :)
Dock vääldigt dålig bild..

Av amandahermansson - 21 januari 2014 20:49

Idag är det kramens dag och jag har gått och kramat mina vänner och köpt blommor till mina föräldrar. Köpte även en tröja och ett halsband till mig själv ;)

kram till er mina fina bloggläsare

Av amandahermansson - 20 januari 2014 19:34

Det har vart en dag med blandade känslor. Vart lite fram och tillbaka. Fick tillbaka ett prov och en uppsats, det ena gick över förväntan och det andra är jag negativt förvånad över.. Hade även en muntlig bokpresentation idag, som faktiskt gick bra med tanke på att jag skrev den igår och inte direkt hade förberett mig. Träningen gick inte direkt bra och jag försökte knappt med fysikläxan, den för vänta till imorgon. För se om jag har bättre ork då.

Av amandahermansson - 19 januari 2014 10:13

Idag har jag lite att göra. Det dom står högst upp på listan är att läsa ut min bok och skiva en redovisning som vi ska ha muntligt imorgon. Duktigt Amanda, jättebra att du inte har läst färdigt än! Jaja, det blir säkert bra :) Får se om jag träffar my en stund eller inte, beror på hur det går med boken.. Men i eftermiddag så ska hela familjen gå på en musikal. Vi ska se trollkarlen från oz som vi fick biljetter av tomten i julklapp ;) jag hoppas den är bra!

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards