Alla inlägg under juli 2014

Av amandahermansson - 19 juli 2014 18:44

Har gjort den hittills roligaste plåtningen! Både stylisten och fotografen var jättebra, snälla och roliga och de var lätta att jobba med. Fotade ca 5 outfits ute i en liten bakgård till några lägenheter, den var lika mysig den. Resultatet kommer i en tidning i höst som heter Animae Magazine och ges ut två gånger om året. Det var fotografen och en snubbe i London som gjorde tidningen. Jag säger såklart till när jag vet vart man kan köpa den och även när bilderna har kommit upp på Nischs hemsida :)
Aja, hur som helst så var det riktigt kul!!! :D

Nu är jag i bilen på väg hem från Stockholm, pappa släpper av mig hos Louise där vi har en mysig tjejkväll med mat och film. <3

Av amandahermansson - 17 juli 2014 22:12

När vi spelade på torget för nån vecka sen så kom det fram en dam till mig och frågade om jag ville ha en altfiol. Jag kunde ju inte tacka nej, eftersom jag vill ha en och inte har en egen. Så idag var jag och hämtade den och imorgon eller i helgen ska jag fixa till den och provspela lite :)
På tal om torget, så fick vi en extra spelning idag, vilket resulterade i att vi fick sovmorgon till elva imorgon som kompensation. Man klagar ju inte!! Tack vare sovmorgonen så kunde jag åka och träffa lite klasskompisar och ha lite kul :)
På lördag ska jag till Stockholm och jobba. Det är en plåtning för en tidning och det ska såklart bli jättekul!!

Av amandahermansson - 16 juli 2014 20:43

Insåg att senast jag bloggade var i söndags... Hehe. Det blev ialla fall inget köp för mig i vingåker.. Men jag fick köra hela vägen dit och nästan hela vägen hem :)
Ja, och sen var det måndag och jobb igen. Alltså just nu är jag så himla himla trött så jag tror att jag somnar när som helst, så ikväll blir det kudd-dejt tidigt ;)

Av amandahermansson - 10 juli 2014 22:45

Av amandahermansson - 8 juli 2014 19:13

Det har varit två riktigt varma dagar och när vi har stått ute och haft spelningar på torgen så har svetten bokstavligt runnit på en. Ganska jobbigt, men såklart skönt att det äntligen blivit varmt!!

Idag fyller en av mina närmsta vänner år. Jag ska strax åka och fira henne med lite slagsta glass :) och lissie, jag behöver inte skriva här hur mycket du betyder för mig. Om ord ens kan beskriva det så skulle det bli alldeles för långt och jag tror att du vet precis hur tacksam jag är för att ha dig i mitt liv. Jag älskar dig, hopassande att du haft en superduperbra födelsedag!! <3

vi bjuder på bilderna, men du är verkligen "one of a kind"

Av amandahermansson - 6 juli 2014 11:32

Så härligt att värmen äntligen har kommit!! Igår låg jag i solen och läste innan jag gick för att träffa några fina vänner. Vi hade picknick på ärnaberget och sen satt vi under ett träd i Annas trädgård. Riktigt kul att träffa er, Anna, Lissie och Louise!!
Efter att jag hade ätit pannkakor så kom my över och tillsammans med Emma så kollade vi på film tills vi somnade. Nu är vi strax på väg till stan och sen får vi se vart dagen för oss :)

snodde bilden från annas instagram

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2014 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards