Alla inlägg under april 2014

Av amandahermansson - 11 april 2014 23:27

Vi firar med jacuzzi, jordgubbar och för mycket godis... (Men vi har det bra fast vi får ont i magen ;) )

Av amandahermansson - 11 april 2014 11:00

         

Tack och bock för oss!

Musikklass 2010-2013 ♥

Av amandahermansson - 10 april 2014 19:28





         

Ja, idag är det exakt ett år sedan som vi gjorde vår slutkonsert. Tänker inte göra ett långt inlägg om hur mycket jag saknar allt osv för det inlägget skulle aldrig ta slut.. Istället låter jag bilderna tala för sig själva. Valde ut några där de flesta är med, dvs de stora numrena  såsom dans och klassorkester. Vet att det är vissa gamla 9k:are som läser det här, titta och njut! Minns tiden vi hade tillsammans och var glad. Jag saknar er enormt och är så glad att jag fick spendera tre fantastiska år med er! Gymnasiet kan slänga sig i väggen för högstadiet regerar!

Imorgon kommer ett inlägg med lite fler bilder, det skulle bli liite långt med alla i samma inlägg ;) 

Av amandahermansson - 10 april 2014 15:27

Denna dag har varit sämst. Har så mycket ångest över valet att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Vill typ sätta mig ner och gråta. Ungefär så känner jag över det.
Nog om det, ikväll plugg och kvalitétstid med bästa morfar.

Av amandahermansson - 8 april 2014 09:57

I söndags så köpte jag ett linne/blus på rut&circle, det syns inte på bilden men det är knappar hela vägen fram och små "ihåliga" blommor :)

Av amandahermansson - 7 april 2014 20:04

Nu är matteprovet avklarat, engelska uppsats och svenska uppsats klara + träning och dusch. Tror att jag ska pussla lite nu, för att slippa tänka på allt plugg och valet inför tvåan. Naturnatur eller natursam? Jag har lika många för och nackdelar på båda inriktningarna, och så himla mycket ångest. Först bestämmer jag mig för natur, sen sam, och sen vill jag ta natur igen... Mina tankar är kaos... Så nu lämnar jag dem här.

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards