Alla inlägg under februari 2014

Av amandahermansson - 6 februari 2014 19:09

Ligger i sängen och tittar på serier. Har pluggat pyttelite biologi och även läst en massa bloggar. Har förövrigt skrivit klart mitt muntliga föredrag som vi ska ha i svenska nästa vecka. *ven biologiprovet är nästa vecka.. Men efter det är det äntligen lov!! plus att vi har studiedag på måndag, så nästa vecka ska förhoppningsvis vara avklarad kanska snart :) så även det här inlägget. 

 

Känner att min blogg just nu består av såna här inlägg. Några ynka rader med en ointressanmt text och sedan en bild. Har tyvärr ingen vidare inspo och det händer inte så intressant i min vardag just nu. Så, antingen får ni nöja er med det, elleer så får ni inte ;) 

Av amandahermansson - 5 februari 2014 16:24

Ännu en hemmadag. Efter utvecklingssamtalet gick mamma och jag ner en snabbis på stan. Köpte två kuddar som jag ska ha på min säng, den åkte vi hem och åt. Har städat och pluggat så nu ska jag måla naglarna och mysa lite framför en serie innan resten av familjen kommer hem. Ikväll är det träning som vanligt. Känner att detta blev ett "idag har jag gjort si och så" inlägg, men det får ni stå ut med ;)

Av amandahermansson - 4 februari 2014 14:01

Jag har studiedag idag, men det har inte musikskolan. Så nu ät jag på väg till min spellektion och senare ikväll orkester. Men däremellan ska jag träffa min käre (gamla?;) ) morfar.

Av amandahermansson - 3 februari 2014 19:24

Studiedag imorgon, 20 min skola på onsdag (utvecklingssamtal), och kompismys ikväll. Kan det bli bättre? Jo, glömde jag säga att jag har studiedag på måndag också? ;)

Av amandahermansson - 2 februari 2014 21:20

Tyvärr så gick inte 99:orna vidare till steg 5.. Denna gången var det dock inte tränarens fel, utan domarparet som kom från Skuru. De dömde så att Skuru gick vidare istället, vilket jag tycker är väldigt synd då göksten var värda en plats i finalsteget.

Av amandahermansson - 2 februari 2014 12:06

Tyvärr så vann vi inte igår.. Första priset gick till en grupp som spelade diggilo diggiley, men de var värda priset!
Eftersom Emma spelar usm i Stockholm den här helgen så åkte jag hem till mina kusiner i Södertälje och så sov vi över där. Nu är vi på väg till Stockholm för att titta på de sista matcherna. Hoppas verkligen att de tar sig till steg 5!!

Av amandahermansson - 1 februari 2014 09:28

då detta var vad vi lyckades åstadkomma på lektionen igår, så har jag lite att göra nu.. ;)

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards