Alla inlägg under mars 2012

Av amandahermansson - 15 mars 2012 18:06

här har ni mig igen, dock lite solig bild och några dar gammal men jag har inte åldrats så mycket under den tiden ;) men kvällens pluggande kanske ger en lite gråa hårstrån, speciellt eftersom våran engelskalärare har fått för sig att vi ska hålla på med so på engelska lektionerna och ta reda på massa fakta om Australien -.-

så nu tänkte jag ta mig tid att läsa massssa texter som handlar om australien,

på engelska.. suck...

 
Av amandahermansson - 12 mars 2012 19:17

vilket härligt vårväder vi har nu!! :D men smart som jag var så glömde jag ta fram vårjackan igår så imorse när jag skulle gå till bussen så hann jag inte ta fram den, så det blev vinterjackan, och det var svalt och skönt...men imorrn blir det vårjacka :d förövrigt så tänker jag sitta uppkrupen i soffan med en kopp te ikväll.myspys

 

Av amandahermansson - 10 mars 2012 18:00

  taggar inför lördagkväll och final i melodifestivalen!

och hoppas att björn ranelid eller thorsten flinck inte vinner...

Av amandahermansson - 10 mars 2012 09:29

 

här ser ni två snygga bilder från liften i romme på mig, lissie och julia ;)

om några timmar så har jag match :) har fortfarande ont i halsen/nacken sen förra helgen men det är mycket bättre nu. och i eftermiddag så blir det städning och spanska pluggande..

Av amandahermansson - 9 mars 2012 17:55

i onsdags så fyllde min syster år, men eftersom jag var i romme hela dan så blev det inget grattis till henne, så jag passar på nu :


Grattis emma!! älskar dej ♥


och nu måste jag gå för alldeles nyss så kom mina kusiner innanför dörren för lite tårta, så mer uppdatering och bilder från romme kommer förhoppningsvis imorrn :)

Av amandahermansson - 6 mars 2012 19:49

imorgon är det uppstigning klockan 06.00 för att åka med bussen som går mot romme !

känns ju dock super eftersom jag typ inte kan röra på huvudet utan att det gör skit ont :(

(från att jag fick boll på halsen i söndags) också därför så blev det varken orkester eller träning för mig...

Av amandahermansson - 5 mars 2012 18:34

måndag och ännu en skolvecka, och jag tycker det är lite synd att vintern har kommit tillbaka, för är det 10 minus så är det inte vår ialla fall...

om ni förövrigt undrar så har jag ont min hals, eftersom det var en som sköt mig på halsen på en av våra matcher igår... kan ju också säga att vi vann en och förlorade en match (:

ha en fortsatt trevlig måndag allihopa!

hehe, och nu har jag fattat hur man gör för att dela inläggs-länken till facebook, och inte bara länken till min blogg ;) tyck att jag är duktig!


Av amandahermansson - 3 mars 2012 15:38

har ganska nyss kommit hem från spelmanstämman i munktell,  jag kunde typ inte nån av låtarna på allspelet men när vi spelade med Galrda så gick det bra;) innan det så var jag på musikskolan öppet hus i stålfors och lissie och jag stog i graderoben, här kommer en bild :)

 

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards