Alla inlägg under februari 2012

Av amandahermansson - 17 februari 2012 18:50

idag så hade parken zoo vinter öppet för klass 8k, vi tittade på några djur och hade zooskola..

precis som i 4:an, fast den gången med våran kära klass från Slagsta skolan, med världens bästa lärare!

Den gången vann vi även tävlingen med att ha minst mat efter matsäcken och vi fick en ''karuselldag''

jag saknar alla .... mycket!

och så har jag en glad nyhet :) min syster kom in i musikklass! :) Hoppas hon tackar ja.

reprisbild på syster, original och oredigerad

 

love you ♥

Av amandahermansson - 15 februari 2012 17:46

  förlåt, för att jag är såå dålig på att blogga nuförtiden... Jag måste verkligen skärpa mig!!

igår så skippade jag träningen pga massa plugg och mitt knä gör så förbaskat ont! :( och jag tror jag håller på att bli förkyld... Super! :(

Idag så har jag gjort två prov, igår gjorde jag två, imorrn har jag ett och på fredag har jag ett till -.-

alltså 6 prov för mig denna vecka, varav tre av dom var från förra veckan men som jag missade eftersom jag var i sälen.

Imorrn eller till helgen så kommer lite bilder på det jag köpte när jag var på stan igår ;)


Av amandahermansson - 12 februari 2012 13:51

halå! Igår kväll anlädde familjen Hermansson till sitt hus på Norrbovägen. Efter en veckas skidåkning så är vi nu tillbaka i stan!

Och jag är tillbaka i bloggandet ;)

ikväll händer det lite roliga grejer och imorrn så är det skola som gäller... fast det är ju bara en vecka kvar tills det är lov igen :D

wilma åker skidor, 2011

Av amandahermansson - 5 februari 2012 18:28

Efter en härlig helg med mycket handboll så fick vi tillslut nöja oss med att bli ett av Sveriges 16 bästa 97 lag. Själv så är jag. Nöjd med helgens insats!! Ni är grymma tjejer!!Nu väntar några timmars bilresa mot sälen och snön(och kylan)

Av amandahermansson - 3 februari 2012 17:29

tjolahopp i galoppen! har haft en intensiv eftermiddag med packning och läxor, men nu har jag ialla fall nästan packat klart, förutom några saker... och så har jag gjort musikhistoria läxan och hade tänkt hinna med en so uppgift också men tror inte jag kommer hinna det eftersom jag om en pytteliten stund ska åka och spela träningsmatch inför sm imorgon! :D 

och på söndag så sticker vi till sälen så fort vi har spelat färdigt, och om ni har tur så kanske det blir en liten uppdatering i veckan men annars vet ni att jag har fullt upp med skidåkandet! :)

Ha det så bra här hemma i kylan! (fast jag tror det är ganska kallt i sälen också..)

Av amandahermansson - 1 februari 2012 19:15

jag behöver knappast påpeka att det har varit lite för få inlägg de senaste tre dagarna... men jag kan ju säga att vi ialla fall vann matchen i söndags ;) och att det är sm på lördag (!) och att jag åker till sälen på söndag, och åker skidor heela nästa vecka, och det jag nästan ser fram emot mest med det är att få sovmorgon :D 'som jag förresten hade idag och började 10.50, när träslöjdshalvan började 8.25;) det är hellt okejj med inställd syslöjd faktiskt!

och så vill jag säga grattis till Ebba, som blev 15 igår;) och hennes jättefina blogg hittar du HÄR


 

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Skapa flashcards