Alla inlägg den 9 maj 2011

Av amandahermansson - 9 maj 2011 18:25

hej allihopa :D


idag så är det måndag, det betyder att man för min del måste gå i skolan till klockan fyra -.-

fast jag ska väl kanske påpeka att vi börjar 11.55 imorrn :)


egentligen så borde jag väl kanske inte sitta här, utan läsa till biologiprovet som vi har på onsdag och jag kan typ ingenting... kanske inte så bra :s men jag satt faktiskt alldeles nyss och läste på det ;)


ikväll så ska jag väl inte göra nåt speciellt, hade egentligen lite lust att gå ut att springa lite, men jag tror inte det är en så bra idé eftersom jag sträckte mig på jumpan i torsdags och det gör ont när jag springer :s

så det blir väl till att stanna inne och plugga till no provet....

och förmodligen kolla på tv klockan åtta :p

fast jag ska nog gå ut och köra lite fys :)

jag längtar verkligen till träningarna börjar igen, jag börjar att bli väldigt sysslolös på kvällarna, och det är inte kul!


hejdå !   

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards