Direktlänk till inlägg 29 juli 2011

GRÖNAN :D

Av amandahermansson - 29 juli 2011 10:59

hallå allihopa!


Igår så var jag på gröna lund tillsammans med Emma pappa och våran granne per. Mamma och Wilma var på Junibacken med debbie och jennifer och freja :p


Det var skojsigt att vara där, fast det var väldigt mycket folk så vi hann nästan inte åka nånting, och i bilen på väg hem så gick mitt åkband sönder ;( och det spom var så fint. Det var färgglatt och jag såg ingen annan som hade ett sånt, bara emma och jag ;)



amanda ♥

 
 
Ebba

Ebba

29 juli 2011 11:54

Hejsan! Du har ju skrivit en fråga till mig i min frågeruta. Tänkte du att jag ska svara på den i frågerutan eller i frågestunden? Om jag ska svara på den i frågestunden så ställ den helst i en kommentar till just det inlägget :) kram!<3

http://www.ebbahjartanikon.bloggplatsen.se

amandahermansson

31 juli 2011 10:51

aha, det spelar ingen roll, du får göra som du vill :p
kram på dej! ♥

 
Ebba

Ebba

31 juli 2011 11:19

Okej :) Men har du lust att ställa lite frågor till frågestunden?<3

http://www.ebbahjartanikon.bloggplatsen.se

amandahermansson

31 juli 2011 11:45

aa, om jag kommer p några fler, har ju redan skrivit två :p
men jag kan försöka komma på några fler:)

förresten, skulle du vilja fixa min blogg och göra en header och lite andra färger? ,9

 
Ebba

Ebba

31 juli 2011 12:05

Aa, fast den första frågan svarade jag ju på i själva frågerutan där du skrev frågan. Men när du skickade den andra frågan så kom jag ju att tänka på att du kanske menade att frågorna va till frågestunden. Så jag svarar på den andra frågan i frågestunden :) Jättekul om du skriver fler!

Jo, det skulle jag ju kunna göra :) Säg till hur du vill ha det! Du kan kommentera på min blogg :)

http://www.ebbahjartanikon.bloggplatsen.se

amandahermansson

31 juli 2011 12:07

aa det var till frågestunden, om jag kommer på fler så ska jag skriva flera :)

Det spelar inte så stor roll hur det är, bara det står amandahermansson nånstans på headern :)och sen kan textstilen vara kvar. jag kan skicka mitt lösen till dig på sms :) ♥

 
Ebba

Ebba

31 juli 2011 12:12

Okii, men kan jag fixa den i eftermiddag eller något? :)<3

Hur vill du ha headern? En ny bild eller? :)

http://www.ebbahjartanikon.bloggplatsen.se

amandahermansson

31 juli 2011 12:14

yes :) eller flera ihpsatt till en :)
och lite nya färger som passar till.

Du får göra det när du vill :D ♥

 
Ebba

Ebba

31 juli 2011 12:21

Okej, då vet jag :) hihi<3

http://www.ebbahjartanikon.bloggplatsen.se

amandahermansson

31 juli 2011 12:28

så bra :)
du kan skicka ett sms när du är klar :D ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av amandahermansson - 9 maj 2017 22:27

Okej så helt plötsligt och lustigt så bestämde jag mig för att byta bloggportal. Har egentligen vart trött på bloggplatsen i flera år men då jag inte brytt mig så mycket och framförallt inte bloggat så mycket så har jag inte orkat bry mig om det. Men...

Av amandahermansson - 9 maj 2017 21:50

I söndags så var det toppen väder. Jag träffade Nathalie, Sarah och Zara och vi åt först lunch inne i centrum innan vitog metron nån hållplats till Casa de Campo som man skulle kunna säga är ett friluftsområde. Stort är det iallafall (ni kan ju kolla...

Av amandahermansson - 30 april 2017 22:07

Så imorgon är det ju första maj och röd dag även här, men även tisdag är röd dag då det är "Madrids dag" så idag på em fick jag ett sms av Marisa där hon frågade om jag hade lust att följa med till Salamanca. Såklart jag har! Så imorgon åker vi, jag,...

Av amandahermansson - 29 april 2017 12:36

NU har jag äntligen överfört bilder från kamerna till datorn så här kommer ett inägg med bilder från Toledo med mina vänner i början på april. Senare kommer även från Aranjuez och Malaga. Sen vet jag inte varför jag inte kunde ladda över från mobilen...

Av amandahermansson - 24 april 2017 22:41

Det verkar som att det ska bli lite sämre väder igen och om det stämmer så ska jag ta en dag i veckan och sätta mig och göra massa fina blogginlägg. Jag ska även försöka lära mig att ladda över bilder från systemkameran så ni kan få se massa fina bil...

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards