Inlägg publicerade under kategorin Handboll♥

Av amandahermansson - 25 januari 2014 08:03

Sitter i.bilen på väg mot Kungälv. Idag är det dags för steg 4. Jag hoppas ni håller alla fingrarna för att det ska gå bra för oss så vi går vidare till steg 5 (finalsteget). Hoppas såklart på mycket speltid, men man vet ju aldrig..
Igår hade jag den längsta skoldagen på en fredag hittills på gymnasiet. 8.30-15, tyvärr så kommer vi gå så länge hela terminen :/ aja, bara att stå ut. Det funkar ändå ganska bra när man får träffa sina vänner efter skolan.<3

Av amandahermansson - 11 december 2013 16:25

Hur glad kan man bli av att det är handboll på tv? Har väntat hela hösten och äntligen är det massor med matcher på tv. Den här veckan pågår vm för damerna, tyvärr är Sverige inte med men det gör inget ;) ikväll är det även handboll för min del.

Och hur ledsen kan man bli över ett bra betyg? Som man inte tycker är bra, fast det i själva verket är riktigt bra?

Av amandahermansson - 30 november 2013 09:39

Och sen ska jag baka pepparkakor.

Av amandahermansson - 17 november 2013 18:14

Hemma igen, haft en bra helg med blod, svett och tårar (glädjetårar isåfall). Vi vann alla matcher och fick vidare till steg 3!! :D har dock typ inte spelat nånting så känner mig inte riktigt bidragande.. Bilden nedan stämmer inte riktigt då jag vet vad jag tycker och tänker och egentligen vill skrika ut det till dem det berör.. Men jag antar att det inte lär komma fram dit...

Ha en bra söndagskväll allihopa! Tänkte bara påminna om att det är skola imorgon ;) ååh, vad alla blev glada nu :)

Av amandahermansson - 16 november 2013 11:20

Nu kör vi!

Av amandahermansson - 29 september 2013 15:16

Tyvärr så blir det steg 2.. Vi förlorade stort not Skogås igår och gjorde en superbra match mot Uppsala, men vi förlorade med ett mål :/ i sista matchen mötte vi Kumla och då vann vi stort. Vi spelar alltså steg 2 i början på november istället för att gå direkt till steg 3. Men det kanske bara är bra. Då hinner vi spela ihop oss ännu mera. :)

Av amandahermansson - 28 september 2013 14:14

På väg till Södertämjer där vi ska släppa av Wilma hos kusinerna innan vi åker vidare till Skogås för att spela första matchen i USM. Håll tummarna för och och önska oss lycka till! :)

[Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards