Alla inlägg den 12 augusti 2016

Av amandahermansson - 12 augusti 2016 19:25

Ni får kanske vänta liite på att en kontinuerlig uppdatering. Jag har nämligen jobbat mycket det två senaste veckorna men jag har nu endast helgen kvar innan mitt schema är slut och jag är ledig tills jag åker iväg. För er som inte visste så har jag i sommar jobbat på hemtjänsten i torshälla. Måste faktiskt säga att jag tycker det har varit bra. Visst, det är ingen arbetsplats/miljö jag skulle vilja på i resten av mitt liv, men jag tror att det har vart viktigt för mig att få prova på hur det är inom äldreomsorgen (antar jag att det borde räknas som?). Om det blir som jag har funderat på och att jag i framtiden kommer att jobba inom vården så tror jag nog inte att det kommer vara specifikt inriktat på äldre. Men tror dock att vården som arbetsområde passar mig bra och efter det här så vet jag lite mer om mig själv, framför allt hur jag fungerar inom den här typen av arbete. Haha nog om det. Nu ska jag ta det lugnt, titta lite på os kanske och sen sova tidigt. Ska ju som sagt jobba i två dagar till ;)

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards