Alla inlägg den 27 maj 2015

Av amandahermansson - 27 maj 2015 20:48

 

Beställde den här tröjan (och en till i annat mönster) för nån vecka sen, och alltså jag är helt kär i den, men framförallt i mönstret. Jag tycker att sånt här mönster är så fint och senaste året har jag börjat köpa mer och mer saker med det mönstret. 

Tillsammans med tröjan, kjol och en tunn kofta så blev det en somrig outfit, och det passade ganska bra för idag sken solen och det var faktiskt varmt ute (jag säger inte att det började regna när jag cyklade hem ifrån skolan). Men ja, det började regna, men slutade ganska snabbt och my och jag kunde ta en promenad i nästan solsken. 

Hade ikväll också avslutningskonsert med min spellärare som ska gå i pension, lite vemodigt att det var sista gången vi spelade tillsammans. Vi har spelat tillsammans i 9 år och det är hon som har lärt mig allt och det är tack vare henne som jag sökte till stålfors och fick tre underbara år där. Jag har henne att tacka för mycket och det är tråkigt att jag inte kommer ha henne som lärare i höst, mitt sista år på musikskolan..

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2015 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards