Alla inlägg den 1 januari 2015

Av amandahermansson - 1 januari 2015 19:26

Gårdagen blev riktigt bra, och imorse vaknade vi sent, eller lanske inte så sent som jag trodde. Jag drömde nämligen att jag vaknade framåt tre på em, haha fick liite smått panik faktiskt, men så insåg jag att klockan bara var 9.23 och somnade om nn timme till ;) Resten av dagen har varit lugn, har typ bara tittat på film. Om ni inte visste så hade jag för nåt år sedan harry potter maraton med mina vänner för att jag aldrig har sett/läst harry potter. "Jag tyckte inte om dem" haha, detta bestämde jag mig för när jag var typ 10 år och hade läst 1,5 sida i den första boken... Men nu när jag har sett filmerna så tycker jag faktiskt att de är bra, så under de senaste veckorna har jag tittat på dem igen och nu har jag kommit till näst sista filmen :) såå, gissa vad jag ska göra nu? ;)

Jag tycker det är så tråkigt att den lilla snö som kommer inte vill stanna kvar :(( detta var för ca 3 år sen och då fanns det minnsan snö..

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2015 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards