Alla inlägg den 4 juni 2014

Av amandahermansson - 4 juni 2014 10:15

 

Lite fler fina hus och gränder. en del utav gatorna och husen på dem var från 1500-talet! :o 


Det här lilla tornet stod mitt på ett torg och var även det äldre, tror att det var från 1800-talet. I dagsläget så var det ett litet informations hus.


Den här byggnaden är dock inte från 18800-talet, men jag tycker att den har en ganska så bra budskap så den fick vara med på ett kort den också.


Köpte en liten spargris inne på en antikaffär för några danska kronor


Och så en klassisk dansk postlåda. 

Andra dagen så gick vi runt lite och såg lite mer utav staden, eller ja, den centrala delen av staden. På eftermiddagen så shoppade vi lite till och gick runt i en jättestor affär som bestod av flera små affärer, men därinne var det svindyrt så vi köpte inget ;) vi köpte ialla fall en god chokladkaka som vi fikade på i en slottspark innan vi åkte tillbaka mot båten. 

Kort sagt om helgen så har vi shoppat mycket, men skrattat mest!! :D  Tack än en gång för en superhärlig kväll! ♥

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards