Inlägg publicerade under kategorin Älskvärt♥

Av amandahermansson - 8 juli 2014 19:13

Det har varit två riktigt varma dagar och när vi har stått ute och haft spelningar på torgen så har svetten bokstavligt runnit på en. Ganska jobbigt, men såklart skönt att det äntligen blivit varmt!!

Idag fyller en av mina närmsta vänner år. Jag ska strax åka och fira henne med lite slagsta glass :) och lissie, jag behöver inte skriva här hur mycket du betyder för mig. Om ord ens kan beskriva det så skulle det bli alldeles för långt och jag tror att du vet precis hur tacksam jag är för att ha dig i mitt liv. Jag älskar dig, hopassande att du haft en superduperbra födelsedag!! <3

vi bjuder på bilderna, men du är verkligen "one of a kind"

Av amandahermansson - 6 juli 2014 11:32

Så härligt att värmen äntligen har kommit!! Igår låg jag i solen och läste innan jag gick för att träffa några fina vänner. Vi hade picknick på ärnaberget och sen satt vi under ett träd i Annas trädgård. Riktigt kul att träffa er, Anna, Lissie och Louise!!
Efter att jag hade ätit pannkakor så kom my över och tillsammans med Emma så kollade vi på film tills vi somnade. Nu är vi strax på väg till stan och sen får vi se vart dagen för oss :)

snodde bilden från annas instagram

Av amandahermansson - 25 juni 2014 23:06

Har träffat min fina vän Lissie idag, fick typ världens finaste födelsedagspresent <3

Av amandahermansson - 19 juni 2014 13:54

Hela sjutton år är jag nu.
Kan inte att riktigt fatta att tiden går så fort och blablabla. Ska njuta av den här dagen idag, min dag

Fick dessa mysiga haremsbyxor av la familia imorse, eller som jag brukar kalla dem, "pösbyxor" ;) (det är dock inte min outfit för dagen ;

My och jag skulle ha födelsedagspicknick, men eftersom det regnade ganska mycket så blev der inomhus. Väldigt mysigt det med!!
Tack för att du förgyller mina dagar bästavän <3

Av amandahermansson - 16 juni 2014 13:45

           

saknar er mina fina vänner ♥

Av amandahermansson - 14 juni 2014 22:02

men hemma bäst. Det ska bli skönt att få lägga sig i sin egna säng och sova. Har haft en väldigt bra vecka på västkusten med mormor, morfar och Emma. Tack!

Av amandahermansson - 10 juni 2014 21:28

Eftersom solen sken och det var supervarmt så blev det stranden hela dagen. När vi spelade minigolf så var Emma och jag barfota så vi har lyckats bränna oss på fotsulorna... Och kanske pyttelite på ryggen ocskå ;) haha.. Hur som helst så var det en jättefin sandstrand och även här väldigt långgrunt, dock så var det iskallt i vattnet. Men på eftermiddagen så var det ganska skönt med ett svalkande dopp :)

charmig bild, jag vet...

Av amandahermansson - 5 juni 2014 13:06

Utepicknick blev till innepicknick när regnet stoppade oss i våra korta sommarklänningar. Men det blev bra ändå, äntligen har vi sommarlov!

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017
>>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards