Inlägg publicerade under kategorin Älskvärt♥

Av amandahermansson - 24 december 2014 21:14

Av amandahermansson - 14 december 2014 20:05

ni är för jäkla bra!
Helgen levererade. Efter vinst i de två första matcherna så var vi klara för steg 4 i sm redan igår!! :D så efter det väntade en mysig kväll på hotellet och en god hotellfrukost innan vi spelade sista matchen, som vi tyvärr förlorade.. Men efter den matchen tog jag tunnelbanan till en väldigt kyligt lokal där jag var med på en plåtning. Det var samma stylist och fotograf som det var på hm-jobbet och stylisten, som är en av Sveriges största, har jag jobbat med några gånger förut, bl.a på fashion week. Det var kul, men ändå inte. Eftersom jag kom så sent så var jag bara med på tre bilder :/ men det var kul, för vi var 9 st på de första bilderna och 6 på den sista, där jag faktiskt var i"centrum". Det var kul att fota med andra eftersom jag mest har gjort jobb själv.
Nu sitter jag och väntar på tåget. Ska åka första klass :) men måste ändå byta tåg i Västerås.. Imorgon ska jag upp till agenturen och ta lite nya bilder för ett framtida ev. jobb. Say no more... ;)

Så här såg jag ut på plåtningen (så här såg alla ut på plåtningen). Utan den gula och gröna sminkningen runt ögonen så tyckte jag det var ganska fint. Lite flashback till tiden jag hade lugg, dvs hela mitt liv fram till åttan, typ. ;)

Av amandahermansson - 6 december 2014 20:26

Tack för att jag fick dela den med dig kompis!! <3

Av amandahermansson - 9 november 2014 15:41

dig har jag att tacka för mycket, jag älskar dig.

Av amandahermansson - 4 oktober 2014 20:50

Kanelbullens dag firas såklart med kanelbullar som my och jag bakat (dock är detta en gammal bild) och nu ska vi se the maze runner.
Äntligen får jag umgås med min kompis <3

Av amandahermansson - 24 september 2014 20:52

Ännu en kall dag. Och ännu än dag då jag saknar Spanien. Om två år är jag där på heltid. Förhoppningsvis.

Av amandahermansson - 15 september 2014 10:21

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017
>>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Skapa flashcards