Inlägg publicerade under kategorin Älskvärt♥

Av amandahermansson - 30 juni 2015 21:17

En kväll i veckan så åkte my och jag ut till mälarbaden, satte oss på en brygga och myste. Såklart hade vi jordgubbar och choklad med oss som vi åt medan vi tittade på solnedgången. En fin kul tillsammans med min bästa vän.

Av amandahermansson - 24 juni 2015 21:45

Imorse hämtade jag upp Lissie och Julia och sen åkte vi mot Arlanda för att möta upp Louise som efter 10 månader äntligen landat i Sverige!! Enda gången jag körde fel var i skogstorp när vi skulle hämta upp Julia, haha.. Men resan gick bra och alla vuxna som oroat sig kan vara lugna. Väl på Arlanda fick vi vänta typ en timme för Louise bagage hade kommit med ett ammat plan, så det kom liite senare. Men när vi fick det så var det ett kärt återseende. Det var så härligt att äntligen få träffa henne och vi alla tre ville väl egentligen bara sitta och stirra på henne ;) sen åkte vi hemåt och fick en ordentlig pratstund i bilen och en liten fika när vi kom hem. Sen åkte jag hem till mig, måste bara säga först att jag faktiskt är stolt över mig själv för att jag körde till och från Arlanda helt själv och utan att köra fel!!
Iallafall jag trodde att jag skulle hinna ut och springa innan jag skulle iväg och ordna en överraskningsfest för Louise. Hon trodde att hon skulle träffa en kompis, och tänkte först inte komma för hon var så trött, men så kom hon och så blev det en bra överraskning. Tror jag. Jag tyckte det var lyckat iaf och att det var en rolig kväll och jag hoppas att du också hade det bra och att det känns bra att vara tillbaka i Sverige! :)

Förstår verkligen inte varför bilden inte blir åt rätt håll?? Men ni får väl vända på huvudet om ni vill se från rätt vinkel.

Av amandahermansson - 12 juni 2015 23:18

vi har det så himla bra här i Kroatien och jag vill inte att imorgon ska vara sista dagen innan vi åker hem. Vädret, platsen och sällskapet är helt perfekt!!

Av amandahermansson - 8 mars 2015 01:37

Grattis på födelsedagen världens bästa syster!! (fast jaa, klockan har ju passerat tolvslaget nu så egentligen är det inte din dag längre..) men grattis ändå ;) du vet att jag älskar dig så enormt mycket och jag hoppas att inte bara den här dagen utan även alla andra dagar blir toppen! Kram!

Av amandahermansson - 18 februari 2015 21:32

 

Idag så var det mycket bättre väder. Det blåste ingenting och det var inte så kallt. Solen visade sig även litegrsnn. På em så började det dock snöa men då var det inte så lång tid kvar tills liftarna stängde så det gjorde inget ;) 

Ikväll så åt vi på en mysig liten restaurang och nu är jag så trött att  jag håller på och somnar framför grey's anatomy...

Av amandahermansson - 17 februari 2015 16:00

Den första bilden är från i fm och den andra för ca 30 min sen. Det har vart ganska blåsigt så vi har bara åkt på ena sidan, men nu på em så tittade solen fram. Det var svårt att fånga på bilden men det var riktigt fint när silen lyste över fjällen :) om det inte hade blåst så mycket så hade jag stannat på toppen och bara stirrat ;) nu ska vi äta lite mellis och sen kanske vi tar ett litet kvällsåk

Av amandahermansson - 14 februari 2015 20:09

Firar alla hjärtans dag med min person. Behöver inte säga mer. All kärlek till dig och även till alla mina andra vänner!! :* <3

Av amandahermansson - 27 januari 2015 21:18

En och en halv timmes skypesamtal med Louise, lissie och Julia. Äntligen alla fyra igen. Hösten har gått så fort men nu när vi "sågs" så var saknaden stor.. Men det är skönt att känna att allt var som vanligt och vi vet fortfarande vart vi har varandra. :)
Om några månader är du hemma igen och då ska vi ta igen tiden vi missat, men fram till dess så får du ha det så himla bra!!! Love you!! ??

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017
>>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards