Inlägg publicerade under kategorin Älskvärt♥

Av amandahermansson - 26 maj 2016 11:23

Här kommer en fotobomb från lördagens bal. Det var en kväll man inte ville missa och en kväll man inte kommer glömma. Tack till mina fina vänner som gjorde dagen/kvällen oförglömlig!!

Av amandahermansson - 7 mars 2016 23:39

Återigen, grattis på födelsedagen emma!! Skulle kunna skriva hur mycket som helst om hur bra du är och även hur jobbig du är ibland, men ibland räcker det att hålla det simpelt; du är bäst och jag älskar dig så otroligt mycket! <3 Grattis på din dag!

Av amandahermansson - 6 december 2015 21:34

I fredags var my och jag på finalen av idol. Det var jättebra, men det blev lite äventyrligt på vägen haha. Eftersom det typ var storm, så vart det tågkaos och vårt tåg blev stående i strängnäs. Efter 1,5 timme så kom pappa och hämtade oss och skjutsade oss till globen (tack!!!) så vi hann precis i tid till senast insläppstid. Och sen kunde vi njuta av kvällen! :)

Vi satt på b-läktaren, men på första rad och jag tyckte att vi hade bra platser, man såg hela scenen och precis nedanför oss stod dem när de gick av scenen.

Sen sov vi hos mys bror och på lördagen så julklappsshoppade vi på mall of scandinavia. Alltså det var så stort och det fanns så många affärer, och så mycket människor. O jag önskar att jag hade mycket mer pengar så jag kunde handla alla fina saker i alla fina affärer, till mig och min familj. Men trots att jag inte har så mycket pengar så är jag nöjd med mina köp och jag tror att dem som öppnar paketen också blir glada :)

När vi kom hem så var Simon o William här, så vi åt middag med den, sen gjorde jag mig iordning för att träffa några vänner på stan och fira Julias födelsedag. Tyvärr kom vi inte in dit vi egentligen skulle, men vi gick till ett annat ställe och jag tyckte att det blev bra och roligt ändå!

Av amandahermansson - 26 november 2015 22:52


Idag fyller wilma 9 och mysan 18, därför ska alla säga grattis till dem!!! GRATTIS!!! Ni båda är så himla bra och jag tycker om er så mycket!! <3 

Av amandahermansson - 12 augusti 2015 00:07

Så igår satte my och jag oss på tåget och åkte till Göteborg. Igår så shoppade vi, jag köpte en röd klänning på mango (den som jag har på mig på bilderna), den är jättefin. Idag spenderade vi hela dagen på Liseberg. Det regnade när vi gick dit, men lagom efter att vi köpt regnponcho och åkt en karusell så slutade det regna, vilket var skönt. Efter mycket promenerande så tog vi spårvagnen tillbaka till hotellet och sen gjorde vi oss iordning för att gå ut och äta. Letade jättelänge efter en bra restaurang, men tillslut så hittade vi en där vi åt riktigt god pasta. Och ja, kan ju bara säga att jag är riktigt nöjd med de här två dagarna, förutom att vi inte vann på något chokladhjul då... :'( Lite synd dock att vi åker hem redan imorgon :/
Men nu ska jag ta och göra som my, sova.

Igårkväll hade vi picknick i en park nära hotellet, som egentligen är en kyrkogård. Parken alltså.

Love you bestii <3

Av amandahermansson - 2 augusti 2015 19:37

Lite tråkigt att vi var så kort tid i norge, men vi fick iallafall träffa kusinerna. Och vi fick även lite solsken på oss. Eftersom solen sken så bestämde vi oss för att gå till stranden. Och där blev vi kvar ett tag, sen gick vi hem och senare gick vi till uterøya (en ö) och så fiskade vi krabbor. Till en början gick det inte så bra för mig, men sen fick jag upp flera stycken. När vi tröttnat valde vi en krabba och hade krabbrace ner till vattnet, min krabba vann ;) sen gick vi hem och åt mat, myste och idag åkte vi hem igen. Är fortfarande i bilen, men nu har vi bara en timme kvar.

Av amandahermansson - 7 juli 2015 19:27

Nu sitter My och jag på tåget på väg tillbaka till Eskilstuna. Vi har spenderat en dag i Stockholm med bara shopping på listan. Och ja, vi har fått med oss en del hem ;) istället för att skriva om allt i detalj så lägger jag upp några bilder från dagen.

(intern skämt)

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017
>>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards