Inlägg publicerade under kategorin Musik♥

Av amandahermansson - 20 april 2012 16:52

är helt slut efter konserten, och de två förkortade konserterna vi gjorde igår för alla årskusr 5

Men kul är det!! Hoppas att de som kollade tyckte det var bra, men av det jag har fått höra så var det bra ;)

Har fixat en header till min systersblogg som jag inte tyker blev så bra, så jag ska göra en ny nån gång...

http://EmmaHermansson.bloggplatsen.se 

Nu är det snart dags för mat och ikväll blir det mys framför tv:n med massa gott !

Av amandahermansson - 17 april 2012 20:42

imorrn så är det dags för konsert igen :D Den här gången så är temat : från hollywood till bollywood  och det står dans och sång och orkester på programmet.

Hoppas att det är nån av er som kommer och kollar! (För det blir en riktigt super bra konsert!!)

 

Av amandahermansson - 27 mars 2012 16:33

har varit lite dålig uppdatering här de senaste dagarna, men jag var ju i Norrköping och kollade på steg 5, och för er som inte vet, eller inte har läst gårdagens tidning så vann Göksten sm guld!! Och i går på träningen så var det lite hyllning och vi alla fick varsin ros ;) och efter det så var det match, men på det behöver vi inte gå in i detalj, allt ni behöver veta var att jag var usel..


ikväll så taggar man för orkester i 2,5 timmar -.- inte speciellt kul måste jag säga...

 

Av amandahermansson - 3 mars 2012 15:38

har ganska nyss kommit hem från spelmanstämman i munktell,  jag kunde typ inte nån av låtarna på allspelet men när vi spelade med Galrda så gick det bra;) innan det så var jag på musikskolan öppet hus i stålfors och lissie och jag stog i graderoben, här kommer en bild :)

 

Av amandahermansson - 13 december 2011 15:03

wilma, lucia 2010


gick upp 05.50 imorse, skulle vara i skolan vid sju eftersom det var lucia.. fast inte så jobbigt ändå och ganska skönt eftersom vi fick sluta vid elva, känns ju faktiskt riktigt bra med tanke på att vi egentligen slutar om en halvtimme ;d

ikväll är det sista orkester, YES! och sen dröjer det ett tag tills det är dags igen :D

Av amandahermansson - 11 december 2011 20:28

hej och hallå!

matchen idag gick bra, vi vann, bara med ett mål men vi gjorde ialla fall en bra match och det är väl nästan huvudsaken ;)

imorrn är det dags för skola igen, och fysik prov... inte riktigt taggad, lite mera punkter... sen är det lucia rep också, lite sådär smått tråkigt, men ändå lite kul :)

men nu ska jag tillbaka till filmen som rullar på tv:n

Av amandahermansson - 4 december 2011 19:58

så var årets julkonserter avklarade, ganska skönt och nu ska jag ta och krypa ner i soffan och mysa framför tv:n, själv så är man ledig imorrn :) härligt!

men med tanke på tre dagars slit så är väl inte det mer än rätt ;)

Av amandahermansson - 2 december 2011 10:39

kofta:HM, ring:JC, halsband:guldfynd

sitter här nyduschad och färdig fixad, har ganska nyss ätit frukost och ska om nån timma bege mig iväg till glömsta för att hämta upp Ebba och så ska vi ta oss till lokomotivet och öva inför helgens konserter.

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017
>>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards