Inlägg publicerade under kategorin Musik♥

:'(

Av amandahermansson - 11 april 2013 12:20

Har nu gjort färdigt skolkonserten och är på väg hem. Känns ganska tråkigt att det här var våran sista konsert tillsammans som musikklass. Vissa kommet säker göra konserter ihop igen, men det här var sista gången som 9k. Älskade 9k. Nu ser vi fram emot Berlinresan om en månad!

Av amandahermansson - 13 mars 2013 17:11

Ska strax hoppa in i bilen mot en spelning med Galdra på restaurang fortet! Tjoho :)  

 

Av amandahermansson - 2 mars 2013 19:19

Har i princip hela dagen vart på spelmansstämman i munktell, var med på allspelet och sen spelade jag med galdra och farfar. Sen åkte vi hem och åt kvällsmat och sen tillbaka för att spela till dansen. Nu ska jag mysa med familjen och titta på Melodifestivalen :)

Av amandahermansson - 18 december 2012 15:44

Helt (!!) onödig dag, två inställda lektioner på morgonen, jag hade kunnat börja klockan 13 istället för 10.. -.- suck, och ännu en suck för stråkar mest konserten ikväll. Där alla småbarn ska spela jullåtar som typ var det första man fick lära sig... Och det ska jag (m.flera stora) vara med på. Sista låten är viva la vida, som vi gjorde på våran jubileumskonsert cb som vi nu ska få göra igen :) ett plus för det! Fast minus för vi har inga sångare...

Av amandahermansson - 9 december 2012 19:59

Så var årets julkonserter avklarade. Det enda som inte blev bra var när vi skulle dansa som servitörer och ha en bricka, så fattades det en bricka så jag fick dansa med EN mugg, och ja, det såg väl lite konstigt ut, men vad skulle jag göra? :/
Imorgon är det en efterlängtad sovmorgon och sedan en sväng till Tuna park för ett par vinterskor.
Bild på väldigt fina tjejer!

Av amandahermansson - 8 december 2012 20:35

(Wilma provar kjolen och eldsflammorna)
Fåniga ballerina kjolar som man vill kasta på de idiotiska scenarbetare som tar undan notställ istället för att ställa fram, Ming Palace med halva bästa 9k, luciatåg, hot chocolate, firedance och bjällerklang, och imorgon ska vi göra allt detta två gånger till :)

Av amandahermansson - 24 november 2012 10:48

alltså, jag finner inga ord för att beskriva hur j'vla bra det var igår! All kärlek till er 9k ♥♥♥ (och lite kärlek till de andra klasserna också) Om inte gårdagens konsert var den bästa som gjorts någonsin med stålfors musikklasser, så vet jag inte vad jag ska säga. för igår var det bäst. och idag görs en till ♥ (endast för lärare och gamla elever!) och på mådag en förkortad konsert för skolan.

tack, alla som var med och gjorde ´´Into the music´´ till en fantastisk konsert. Ni är bara bäst!

vet inte vad mer jag ska säga, men ni som inte var där igår missade verkligen något.

tack igen alla fantastiska människor i musikklasserna! ♥♥



me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017
>>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards