Alla inlägg den 6 januari 2017

Av amandahermansson - 6 januari 2017 18:57

Så jaa nu är det dags att fortsätta mitt äventyr nere i Spanien. Det har vart underbart att vara hemma under jul men jag vet att jag vill avsluta det här au pair året vid sommaren och jag vill ha den där underbara familjeupplevelsen och lära mig språket så jag har under jullovet hittat en ny familj att börja om hos och förhoppningsvis blir det bättre den här gången. 

Denna gång blir det huvudstaden Madrid. Familjen består av en ensamstående mamma med en 3 årig dotter (och en hund). Ni kan få lite mer information en annan dag och då kan jag berätta mer om familjen osv när jag faktiskt har träffat dem (har bara pratat med mamman en gång på skype innan). 
Just nu sitter jag på flygplatsen i Köpenhamn och väntar på mitt flyg. Det skulle ha åkt 18.35 men är försenat ungefär en timme.. Såg dock nyss att det kom hit så jag antar att vi snart kan boarda. hursomhelst så härs vi senare! 

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards