Alla inlägg under augusti 2016

Av amandahermansson - 7 augusti 2016 20:53

Okej, så jag har visst låtit bloggen dö ut lite under året men framförallt nu under sommaren. Men gymnasiet var en tuff period och det fanns varken tid över till annat än skola och träning eller något intressant att blogga och berätta om. Men nu har det hänt en massa saker, jag har tagit studenten, fyllt 19, jobbat några veckor inom hemtjänsten och även tagit ett stort beslut över vad som kommer att hända härnäst i mitt liv. Jag är nämligen på god väg att uppfylla en flera år dröm som jag haft att åka som au pair till Spanien (!) och därför känner jag att jag ska försöka ta tag i bloggen igen. Mest för min egen skull- för att jag ska kunna gå tillbaka och läsa om min tid i spanien och om mina käsnlor/tankar. Men också för att nära och kära (och andra som vill såklart) ska kunna följa mig på min resa. Därför ska jag försöka skriva här liite oftare så att det finns något att läsa för de som kikar in (vilket det faktiskt fortfarande är folk som gör??). I ett annat inlägg kommer jag att berätta lite mer om hur processen gick till och vad som väntar, men nu ska jag gå och umgås med min familj. Jag har ju bara ca 3 veckor kvar i Sverige med dem så man måste ju passa på!

bild från åhus där vi var för 2 veckor sen och njöt av sol, värme och mycket handboll :)



me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Skapa flashcards